امدادرسانی هلال احمر به 240 نفر در 72 ساعت گذشته

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به 240 نفر از شهروندان متاثر از حوادث و سوانح در 72 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال احمر به 240 نفر در 72 ساعت گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص عملیات های امدادی 72 ساعت گذشته گفت: از روز چهارشنبه تا صبح روز شنبه، 233 ماموریت امدادی مجموعا توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر در سراسر کشور انجام شد که در این ماموریت ها به 240 نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: عملیات های انجام شده منجر به نجات 137 نفر از حوادث مختلف شد که 89 نفر از آن ها که نیاز به درمان داشتند توسط ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند. 63 نفر نیز از خدمات سرپایی درمانی جمعیت هلال احمر بهره برده و به مناطق ایمن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 30 مورد عملیات رهاسازی از تصادفات جاده ای نیز توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر انجام که منجر به رهاسازی ٣٥ مصدوم از سوانح ترافیکی شد.

ولی پور با اشاره به این که تردد در جاده های کوهستانی کشور باید با تجهیزات کامل صورت گیرد، گفت: شهروندان ضرورت دارد پیش از سفر از وضعیت آب و هوایی جاده ها مطلع شده و در زمان مناسب عازم سفر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار