فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

تشدید کنترل و نظارت بازار در روزهای پایانی سال

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت 10 تیم نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند که فعالیت این تیم ها علاوه بر روزهای پایانی سال در ایام عید نوروز نیز تداوم خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تشدید کنترل و نظارت بازار در  روزهای پایانی سال

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه بر اساس اتخاذ تصمیمات اصولی و کارشناسی در ستاد تنظیم بازار کشور و استان تهران هیچ کمبود کالایی در ایام منتهی به پایان سال وجود ندارد، اظهار کرد: ثبات نسبی در بازار حاکم است و باهرگونه گران‌فروشی نیز برخورد خواهدشد.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون 154 پرونده مربوط به تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی شهرستان اسلامشهر تشکیل شده که در دست رسیدگی است.

فرماندار اسلامشهر همچنین به توزیع 544 تن کالای اساسی شامل مرغ منجمد، شکر، برنج، روغن و 850 کارتن تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی از ابتدای آبان ماه اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون روزانه 15 تن مرغ گرم نیز در شهرستان اسلامشهر در حال توزیع است.

حبیبی در رابطه با گلایه های مردم درخصوص تخلفات برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاطرنشان کرد: در این خصوص اداره تعزیزات علاوه بر صدور جریمه و اعمال قانون نسبت به مباشر فروشگاه مربوطه نسبت به جریمه مجموعه صاحب جواز نیز اقدام خواهد کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار