فرمانداراسلامشهر:

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز‌گشت به محدودیت‌های قبلی را در بر خواهد داشت

اسلامشهر(پانا) - جلسه ستادمقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهربا حضور فرماندار، معاون سیاسی، انتظامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز‌گشت به محدودیت‌های قبلی را در بر خواهد داشت

در این جلسه، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: سیر صعودی ابتلا، بستری و فوت در طول دو هفته گذشته زنگ هشدار خطر برای آینده است و این در حالی است که هنوز شرایط کرونا در فصل پاییز را تجربه نکردیم.

او افزود: ضرورت دارد با مراقبت، دقت و اهتمام بیشتر سطح آگاهی مردم را بالا ببریم و بدانیم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجبارا" باز‌گشت به محدودیت‌های قبلی را در بر خواهد داشت.

در ادامه روسای آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه به تشریح وضعیت مدارس از دوران بازگشایی تاکنون با توجه به سیر نزولی حضور دانش‌آموزان در مدارس دولتی پرداختند و از بازدید مستمر واحدهای آموزشی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی سخن گفتند.

در بخش دیگری از جلسه، فرماندار اسلامشهر از تعیین تیم عملیات شبکه بهداشت جهت ارزیابی وضعیت بهداشتی واحد‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: ضرورت دارد در تمامی دوره‌های آموزشی و کلاس‌های پرورشی، زمانی به موارد پیشگیری از ابتلا به کرونا جهت دانش‌آموزان اختصاص یابد و حتی اولیاء نیز در این برنامه سهیم باشند.

سپس فاطمه تاجیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از افزایش شاخص‌های ابتلا به کرونا ویروس گفت و بیان کرد: روزانه به صورت متوسط یازده نفر در بیمارستان بستری می‌شوند و مرگ ماهیانه پنجاه نفر را داریم که در مجموع رقم قابل ملاحظه‌ای است.

او تصریح کرد: در بازدیدهای شهریورماه 99 اصناف شهرستان اسلامشهر، چهل درصد، ادارات شصت و شش و مدارس هفتاد و پنج درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

تاجیک با اشاره به دوره غربالگری جدید در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: عوامل ابتلا به کرونا ویروس را می‌توان به حضور مردم در ادارات، مراکز پرتردد و نگهداری از افراد بیمار در منزل تقسیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار