فرمانداراسلامشهر:

پرداخت 200میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب دیده ناشی ازکرونا در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - تحریم‌های جمهوری‌ اسلامی در طول 150سال گذشته براساس روابط‌بین‌الملل بی‌سابقه است و اکنون برای انتقال واکسن کرونا هم دشمنان خلل ایجادکرده در حالی که ما منشور سلامت انسان‌ها و اپیدمی بیماری‌های واگیردار درسازمان ملل داریم.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 200میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب دیده ناشی ازکرونا در اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در سخنانی با اشاره به روند نزولی ویروس کرونا در اسلامشهر و تقدیر از دست‌اندرکارانی که در راه اشتغال تلاش کردند، اظهار کرد:همه ما موظف به اجرای منویات رهبری در سال جهش تولید هستیم.

او در ادامه افزود: در راستای تحقق سهمیه استانی اشتغال مبلغ 200میلیارد تومان تسهیلات با همکاری استاندار تهران، مدیران استانی، دستگاه‌های اداری شهرستان و بانک‌های عامل جهت واحدهای تولیدی آسیب دیده در شرایط موجود اقتصادی موجود اختصاص یافت.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: ریاست دادگستری اسلامشهر در جلسه تأمین شهرستان از روند نزولی طلاق و بزهکاری سخن گفتند که نتیجه اشتغال پایدار،مولد و نبودن بیکاری در شهرستان است و حتی دست‌ فروشان را با اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه پوشش دادیم.

مرسلپور تصریح کرد: با توجه به آماررشد اشتغال بالا در دو سال گذشته انتظار استاندار تهران از اسلامشهر این است که در سال 99 نیز سهمیه اشتغال ده‌هزار نفری را نیز داشته باشیم که تاکنون 8218 موردتحقق یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر اذعان کرد: ولی با توجه به تمامی این موفقیت‌ها یک نقطه ضعف بزرگ داریم و آن هم عدم اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های انجام شده جهت مردم است که برنامه‌ریزی دقیق معاون توسعه فرمانداری به همراه مسئولین ادارات واصحاب رسانه را می‌طلبد.

او گفت: تحریم‌های جمهوری‌ اسلامی در طول 150سال گذشته بر اساس روابط‌بین‌الملل بی‌سابقه است و اکنون برای انتقال واکسن کرونا هم دشمنان خلل ایجادکرده در حالی که ما منشور سلامت انسان‌ها و اپیدمی بیماری‌های واگیردار در سازمان ملل داریم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار