خواهر شهید محمدرضا امینی راد:

ادامه راه شهدا یک وظیفه جمعی است

ملارد (پانا) - خواهر شهید محمدرضا امینی‌راد در دبستان مالک اشتر، بر ضرورت ادامه راه شهیدان و مبارزه با ظلم و ظالم توسط همه مردم، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ادامه راه شهدا یک وظیفه جمعی است

کبری امینی راد، خواهر شهید، ضمن حضور در دبستان مالک اشتر ملارد، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت برادرش، از علاقه شهید محمدرضا امینی راد به جمهوری اسلامی و امام شهدا گفت و بیان کرد: هدف محمدرضا از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، همانطور که در وصیت‌نامه او نمود فراوان دارد، دفاع از اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید محمدرضا امینی راد، ادامه داد: آرزوی محمدرضا، شهادت بود، همانطور که در وصیت نامه‌اش بیان کرده بود. اکنون وقتی نامه‌هایی را که برای من در زمان جنگ فرستاده را می خوانم، بیشتر به این نکته پی می‌برم.

امینی‌راد در ادامه افزود: امروز ما باید پاسدار و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، با ظلم و ظالم مبارزه کنیم و خون آن‌ها را پایمال نکنیم.
وی درباره خصوصیات شخصیتی شهید محمدرضا امینی‌راد گفت: علاقه به دین و اسلام، نماز، احترام به پدر و مادر و صبوری از خصوصیات بارز برادرم بود.

گفتنی است شهید محمدرضا امینی‌راد، در روستای قپچاق شهرستان ملارد متولد شد و در 24 اسفند سال 1363در عملیات بدر به شهادت رسید.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا محمدی فلاح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار