شهردار ملارد :

توسعه سرانه ورزشی شهر ملارد

ملارد(پانا)- شهردار ملارد از افزایش سرانه ورزشی و عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره ۲۰۰۰ نفری در شهر ملارد در راستای ارتقای شاخص های سلامت جامعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه سرانه ورزشی  شهر ملارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملارد، محمد بهمنی با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه‌های مورد نیاز شهروندان اظهار کرد: توسعه سرانه‌های اماکن و سالن‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد و بدین منظور تمامی مراحل اخذ مجوزهای ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در ملارد برای استفاده شهروندان انجام شده است.

شهردار ملارد افزود: شهرداری در تلاش است در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی ورزشی به نیازها و مطالبات شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت جوانان نیز پاسخ داده و زمینه را برای افزایش سرانه ورزشی ملارد و به تبع آن افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم کند.

بهمنی در ادامه گفت: در همین راستا بیش از چند زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در طول چند سال گذشته توسط شهرداری احداث شده و در حال حاضر نیز عملیات آماده‌سازی سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری واقع در بلوار شهید شوریابی نیز در دست اقدام است.

شهردار ملارد خاطرنشان کرد: امیدواریم درصورت رفع موانع و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، سالن فوق سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه سالن‌های ورزشی یکی از نیازهای جدی شهروندان بویژه جوانان بشمار می‌آیند، تلاش می‌کنیم در این راستا با گسترش زیرساخت‌ها بویژه در مناطق کم‌برخوردار شاخص‌های سلامت جامعه را ارتقاء دهیم.

شهردار ملارد با اعلام پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی پروژه اظهار کرد: به همت معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری، درحال حاضر عملیات تهیه و نصب پنجره‌های UPVC طبقه فوقانی، حفر چاه جذبی و آماده‌سازی بستر سالن در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار