فوتبالیست جوان:

تلاش و پشتکار عامل اصلی رسیدن به موفقیت است

ملارد(پانا)- جوان اهل گناباد خراسان‌رضوی که چند سالی برای رسیدن به موفقیت و آرزوی فوتبالیست شدن وارد این رشته ورزشی پرطرفدار شده‌است از تلاش‌های خود و ادامه این مسیر طولانی می‌گوید و تلاش را عامل اصلی جایگاه امروز خود می‌داند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش و پشتکار عامل اصلی رسیدن به موفقیت است

میلاد شعیبی، جوان ۱۹ ساله اهل گناباد در رابطه با اینکه تفکر فوتبالیست بودن از کجا در ذهن او نقش بست، می‌گوید: فوتبال رشته‌ای پرمخاطب و پرطرفدار است که خیلی از افراد از کودکی هدف و تفکر فوتبالیست بودن را در خود ایجاد می‌کنند؛ برای من هم همین‌طور بود، از همان خردسالی وارد این رشته شده، در زادگاهم مشغول تمرین شدم و در تیمی که بودم در سطح‌های استانی مقام کسب کردیم.

او در ادامه بیان کرد: بعد از اینکه این علاقه‌ ادامه پیدا کرد به تهران آمدم و سر تمرین یکی از تیم‌ها رفتم و آزمون دادم، خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شدم و انگیزه بیشتری برای حضور در تیم‌های لیگ‌برتر در من به وجود آمد.

شعیبی در بیان اینکه چقدر از مسیر تبدیل شدن به یک فوتبالیست را طی کرده‌است، افزود: نمی‌توانم دقیق بگویم که چقدر از این مسیر طی شده‌است یا چه مقدار باقی مانده‌ است؛ اما احساس می‌کنم حالا که در آستانه ۱۹ سالگی هستم مسیر زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و مطمئناً برای موفقیت در این رشته ورزشی بسیار سخت راه زیادی مانده است و به اصطلاح دست بالای دست زیاد است؛ اما همیشه تلاش اولین واژه زندگی من است.

فوتبالیست جوان گنابادی در رابطه با تاثیر امیدواری در کنار تلاش به همسالان خود خاطرنشان کرد: ما جوانان باید همیشه ذهنیت یک فرد برنده را داشته باشیم، استعدادهای خود را ارتقا دهیم تا این ذهنیت به اطرافیان ما هم انتقال پیدا کند.

خبرنگار دانش‌آموز: اسما بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار