پرداخت یارانه درمان اعتیاد به مددجویان در بهزیستی ملارد

ملارد(پانا) - رییس بهزیستی ملارد از پرداخت یارانه درمان اعتیاد به منظور تشویق و حمایت افراد دارای بیماری اعتیاد، در سال ۱۴۰۰ جهت ۹۵ نفر متقاضی خبر داد و گفت بودجه‌ای در حدود هفتصد و شصت میلیون ریال برای این افراد در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت  یارانه درمان اعتیاد به مددجویان در بهزیستی ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تأکید بر اهمیت حمایت از معتادین و خانواده‌های آنان گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه پیشگیری در سالی که گذشت، ۹۵ فرد دارای بیماری اعتیاد که خود علاقه‌مند به بهبود بوده و نیز مشکلات مالی داشته‌اند، جهت بستری در مراکز ترک اعتیاد با حمایت سازمان بهزیستی بصورت رایگان معرفی و بستری شده‌اند.

خادم با اعلام اینکه روند صدور سند و موارد دیگر جهت پرداخت هزینه مراکز توسط حوزه پیشگیری انجام می‌شود، گفت: کلیه بودجه یارانه مربوطه از طریق سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

همچنین اعظم عینی مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح روند انجام این کار گفت: بیماران پس از مراجعه به حوزه پیشگیری و بررسی‌های لازم، برگه یارانه و معرفی‌نامه خود را دریافت و به مراکز ترک اعتیاد مراجعه و پس از طی ۳۰ روز ترخیص می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در مواردی که افراد متقاضی دریافت دارو از مراکز دارو درمانی نیز هستند، معرفی‌نامه جهت این‌گونه مراکز توسط اداره صادر و داروهای مربوطه را با تخفیف دریافت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار