رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم:

برنامه‌های اردویی بهترین فرصت برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

قم(پانا)- رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت اردوهای علمی، آموزشی و تفریحی از بهترین فرصت‌ها برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و تقویت حس مسئولیت پذیری در آنان است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اردویی بهترین فرصت برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

«محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم، طی سخنانی در مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر دبیرستان استعدادهای درخشان میری در اردوگاه 15 خرداد قم، اظهار داشت: تربیت دانش آموزان مهمترین موضوعی است که مسئولان آموزش و پرورش در کنار مسائل آموزشی، با افتخار نسبت به تحقق آن همت می گمارند.

وی مسئولیت پذیری را بخشی از پازل تربیتی دانش آموزان خواند و گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی، سهم بسزایی در ارتقای وضعیت علمی و تربیتی دانش آموزان و آماده سازی آنان برای پذیرش مسئولیت در عرصه های اجتماعی دارد.

صفاییان با تقدیر از حسن سلیقه و اقدام بهنگام مسئولان دبیرستان استعدادهای درخشان میری در برگزاری دو اردوی جشن تکلیف و تقدیر از دانش آموزان برتر امتحانات نوبت اول این آموزشگاه اظهار امیدواری کرد تمامی واحدهای آموزشی بتوانند با طراحی برنامه های شاد و بانشاط، دوران به یادماندنی و آموزنده ای را برای دانش آموزان رقم بزنند.

«محسن احمدناطق» مدیر دبیرستان تیزهوشان «میری» نیز در این مراسم، با اشاره به اهداف برگزاری اردوی دانش آموزان در اردوگاه 15 خرداد عنوان کرد: برگزاری این اردو با هدف تجلیل از گروه های دانش آموزی است که در مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه به رتبه های برتر دست یافتند، ارتقای نمره از میان نوبت به نوبت اول داشته و یا در مسابقات کشوری حائز رتبه بوده و در فعالیت های مدرسه همکاری‌های لازم را داشته اند.

وی ادامه داد: گروه های دیگری که مورد تشویق گرفتند، دانش آموزان ممتاز، عالی و برتر بودند که در امتحانات، حائز رتبه های اول، دوم و سوم کلاسی شدند.

«ناطق» در پایان سوال «برداشت دانش آموزان از لوگوی سمپاد» را مطرح کرد و از دانش آموزان خواست پاسخ های خود را به آی دی مدرسه ارسال کنند.

وی همچنین از همراهی، همدلی و همکاری صمیمیانه والدین، دانش آموزان و تمامی دست اندرکاران مراسم تشکر کرد.

مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر دبیرستان متوسطه اول تیزهوشان «میری» در مسابقات علمی و فرهنگی و امتحانات نوبت اول، روز گذشته با حضور مسئولان، والدین و دانش آموزان دبیرستان و با اجرای برنامه های شاد ورزشی، جنگ شادی و مسابقات متنوع همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اردوگاه فرهنگی آموزشی 15 خرداد قم برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار