رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم:

کلاس‌های حضوری در رشد توانمندی و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و معلمان تاثیر زیادی دارد

قم (پانا) - رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم، بر اهمیت برگزاری کلاس های حضوری در رشد توانمندی و استعدادهای دانش‌آموزان و ایجاد انگیزش بیشتر در معلمان و دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های حضوری در رشد توانمندی و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و معلمان تاثیر زیادی دارد

«محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم در جلسه شورای معلمان و مربیان هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) حضور یافت و در سخنانی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان پروژه خلاقیت در این هنرستان، بر اهمیت برگزاری کلاس های حضوری در رشد توانمندی و استعدادهای دانش آموزان و ایجاد انگیزش بیشتر در معلمان و دانش آموزان تاکید کرد.

وی همچنین تعامل و مدیریت در رفتار دوستانه با دانش آموزان را عاملی بسیار مهم در ترویج آموزه های تربیتی و آموزشی و نهایتا پیشرفت تحصیلی و اخلاقی دانش آموزان خواند.

در ابتدای این جلسه، «حسین ثانی» مدیر هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) با ارائه گزارشی از اجرای پروژه خلاقیت، حضور مسئولان اداری در هنرستان را عاملی بسیار مهم در تقویت همدلی مجموعه و تشویق و رشد تحصیلی هنرآموزان و نیز اجرای طرح های خلاقانه برشمرد.

این جلسه با نمایش کلیپی از آثار برتر جشنواره پروژه خلاقیت ادامه یافت و در پایان، «محمد مهدی» دبیر اجرایی جشنواره پروژه خلاقیت و پنج نفر از معلمان برگزیده هنرستان با اهداء لوح تقدیر، از سوی رییس اداره ناحیه یک تجلیل شدند.

همچنین با اهداء تندیس هنرستان ثامن از حضور رییس اداره و معاونین وی تقدیر شد.

خاطرنشان می شود: دومین دوره جشنواره پروژه خلاقیت، سال تحصیلی گذشته به تمامی هنرستان های کشور فراخوان شد و حدود 60 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و همزمان، نمایشگاه مجازی پروژه ها نیز به صورت متناوب در بستر پیام رسان شاد دائر بود و پروژه ها در معرض دید عموم مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره ناحیه یک، مدیران مدارس و معلمان، دانش آموزان و خانواده ها قرار می گرفت.

با تشخیص کارشناسان، 10 دانش آموز حائز رتبه های برتر شناخته شدند که طی مراسمی، روز 12 خردادماه سال جاری، به نفرات اول تا سوم و اساتید راهنمای آنها لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس طلایی هنرستان ثامن الائمه(ع) و به نفرات چهارم تا دهم نیز لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار