اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در ملارد

ملارد (پانا) - با همت بهزیستی ملارد، طرح رصد آسیب‌های اجتماعی این شهرستان، با هدف شناسایی مشکلات اجتماعی موجود و تلاش در جهت پیشگیری یا کاهش این معضلات اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، در مورد این طرح اظهار کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تلاش در جهت جلوگیری از وقوع و یا کاهش آنها، طرح رصد در راستای شناسایی آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان و عوامل بوجود آورنده، با پیگیری معاونت پیشگیری، توسط مرکز مثبت زندگی ۱۳۰۲ در حال اجراست.

داود خادم با اعلام اینکه شناسایی مشکلات اجتماعی و منشأ آنها یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان است، گفت: طرح رصد آسیب‌های اجتماعی این امکان را می‌دهد تا با توجه به بررسی وضعیت مددجویان و شناسایی مواردی چون طلاق، اعتیاد، رفتارهای خشونت‌آمیز، خیانت در روابط زناشویی، خودکشی و همسرآزاری، کارشناسان اجتماعی بتوانند ریشه مشکلات را پیدا کرده و در جهت کنترل و یا رفع آنها برنامه‌ریزی کنند.

مسئول امور پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد، نیز با اعلام اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان، گفت: این طرح با بررسی و پیگیری کارشناسان مرکز مثبت زندگی در پنج محدوده شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز شهرستان ملارد در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار