قهرمان بین‌المللی تکواندو شهرستان پردیس:

ثبت رکورد جهانی در ایمارو یکی از افتخارات بزرگی که به دست آوردم

پردیس (پانا) - قهرمان بین‌المللی تکواندو که یکی از افتخارات بزرگی که به دست آورده‌، ثبت رکورد جهانی در «ایمارو» و بالاترین نمره پومسه انفرادی ۱۵ تا ۱۷ سال مسابقات ایران تایتو است، تکواندو را ورزش خطرناکی نمی‌داند و معتقد است اگر اصول و نکات این ورزش رعایت شود، هیچ خطری برای فرد به دنبال نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت رکورد جهانی در ایمارو یکی از افتخارات بزرگی که به دست آوردم

محدثه بشکنی، قهرمان بین‌المللی تکواندو شهرستان پردیس، در رابطه با زندگی شخصی خود گفت: من متولد 20 اردیبهشت ۱۳۸۳ هستم، رشته تحصیلی‌ام نقشه‌کشی معماری است و در سال دوازدهم مشغول تحصیل هستم و در یک خانواده فعال و پرتلاش و اهل ورزش زندگی می‌کنم.

وی در رابطه با نحوه انتخاب رشته مورد علاقه خود، افزود: در 9 سالگی همراه مادرم به باشگاه رفتم و با چند ورزش آشنا شدم و از بین ورزش‌ها تکواندو را انتخاب کردم، از آنجایی که انعطاف بدنی بالایی دارم، خیلی زود توانستم در ورزش به خصوص رشته مورد علاقه خود یعنی تکواندو موفق شوم.

قهرمان بین‌المللی تکواندو شهرستان پردیس با اشاره به اینکه تکواندو ۳ بخش هانمادانگ «حرکات نمایشی» پومسه «فرم» کیوروگی (مبارزه) دارد، تصریح کرد: از آنجایی که خانواده من همیشه به انتخاب های من در تمام موارد احترام می گذارند ۴ سال کیوروگی کار می‌کردم اما بعد از آن تصمیم گرفتم که پومسه را به صورت حرفه‌ای ادامه دهم و در این رشته موفق نیز ظاهر شدم.

وی در رابطه با حضور در برنامه تلوزیونی قاب امید، اظهار کرد: قرار بر این بود که از شهرستان پردیس یکی از قهرمانان یا بچه‌های نابغه را برای مصاحبه دعوت کنند، مسئول بسیج دانش‌آموزی و مدیر هنرستان آفرینش، من را انتخاب کردند و با هماهنگی‌های لازم روز ۱۰ اسفند در برنامه قاب امید در شبکه تلویزیونی امید برای مصاحبه در رابطه با موفقیت‌های خود حاضر شدم.

بشکنی در تشریح مقام‌ها و افتخاراتی که در بخش بین‌المللی به دست آورده است، گفت: تاکنون توانسته‌ام مدال برنز مسابقات بین‌المللی جام پایتخت ۲۰۲۰ و مدال طلا مسابقات بین‌المللی پومسه جام ایران تایتو ۲۰۲۰ را کسب کنم؛ در بخش کشوری نیز مدال نقره مسابقات‌ هان مادانگ ۹۵، مدال برنز مسابقات پومسه انفرادی ۹۷، مدال برنز مسابقات پومسه تیمی ۹۷، مدال نقره مسابقات لیگ پومسه تیمی۹۷ را به دست آوردم.

وی در رابطه با مدال‌های دیگری که به دست آورده است، تصریح کرد: من همچنین توانستم مدال برنز مسابقات پومسه ابداعی جام نشاط ۹۸، مدال طلا مسابقات پومسه تیمی جام نشاط ۹۸، مدال نقره مسابقات پومسه انفرادی جام نشاط ۹۹، مدال طلا مسابقات پومسه تیمی جام نشاط ۹۹ و مدال طلا مسابقات آزاد پومسه البرز ۹۹ را نیز تاکنون کسب کنم.

قهرمان بین‌المللی تکواندو شهرستان پردیس در رابطه با جوایز خود در بخش استانی افزود: مدال برنز مسابقات پومسه انفرادی بسیج کشور ۹۹، مدال برنز مسابقات پومسه انفرادی مدارس کشور ۹۹ و ۴۳ مقام استانی دیگر را نیز تا کنون کسب کرده‌ام.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا آقازاد روح‌بخش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار