خواستن ستون توانستن است 

پردیس (پانا) - هنرمند مینیاتور و معرق‌کار ناشنوا گفت خواستن ستون توانستن است. اگر تمایل به موفقیت باشد، لازمه آن تلاش و پشتکار است و ضرورت دارد افراد بدانند با هر شکستی به جای ناامیدی تنها باید تلاش خود را افزایش داد، نه اینکه امید به موفقیت را از دست داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خواستن ستون توانستن است 

نیلوفر حسن‌زاده‌ در‌ رابطه با مشکلاتی که به دلیل ناشنوایی با آن روبه‌رو شده است، گفت: به دلیل ناشنوایی در دوران کودکی با مشکلات زیادی مواجه بودم. ارتباط برقرار‌کردن با دیگران و یا درس خواندن با شرایطی که داشتم، مشکلاتی را برایم به وجود می‌آورد. خوشبختانه امروزه بیشتر زمینه‌ها برای ناشنوایان فراهم شده است.

وی در رابطه با انتخاب رشته خود گفت: من به دلیل علاقه زیادی که به هنر داشتم، در هنرستان درس خواندم و برای دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کردم، با طرح‌های کوچک شروع کردم و بعدها طرح‌های بزرگتر تا زمانی که تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی به پایان رساندم.

این هنرمند خطاط در رابطه با اینکه آیا تاکنون نمایشگاهی در ارتباط با فعالیت‌های هنری خود برپا کرده است، اظهار کرد: از زمانی که شروع به کار کردم تاکنون ۱۰ نمایشگاه هنری برپا کردم. خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و حدود ۶۷ تابلوی هنری خود را نیز به فروش رساندم.

حسن‌زاده‌ در رابطه با افتتاح آموزشگاه هنری گفت: از زمان کودکی آرزو داشتم که یک کارگاه یا آموزشگاه داشته باشم و تمام هنرهای خود را در آنجا به نمایش بگذارم و هنر خود را به هنرجویان آموزش دهم، اکنون این آرزوی من به حقیقت پیوسته و بسیار بابت این اتفاق خرسندم. خداوند به من هدیه‌ای گران‌بها به اسم هنر داده است، این یک استعداد خدادادی است که در همه افراد وجود ندارد. در حال حاضر کارهایی مانند سیاه‌قلم، تذهیب، خطاطی، رنگ‌روغن، معرق‌کاری، مینیاتور و بسیاری از هنر‌های ارزشمند دیگر را انجام داده و به دیگران نیز آموزش می‌دهم.

این هنرمند مینیاتور و معرق کار در رابطه با چگونگی ادامه مسیر زندگی خود به سمت هنر توضیح داد: قطعا تمام انسان‌ها استعدادهای زیادی دارند اما یک استعداد آنها بیشتر از بقیه استعدادهای دیگر است، بنده در همان کودکی در زمینه هنر بسیار عالی بوده‌‌ام و به استعداد خودم در زمینه هنر آگاه شدم.

حسن‌زاده در رابطه با مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبرو است، افزود: مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد من نیز مشکلاتی دارم که بعضی از آنها را می توان برطرف کرد و بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارد، اما با این حال شاکر خداوند منان هستم بابت تمام چیزهای ارزشمندی که به من هدیه داده است. مانند خانواده‌ام، دوستانم، هنرم و بسیاری دیگر و اکنون هنرجویان زیادی دارم و یک آموزشگاه که نتیجه تمام سختی‌ها و تلاش‌هایی است که در طول زندگی با آنها دست و پنجه نرم کرده ام.

این استاد سیاه قلم و تذهیب در پایان اظهار کرد: ما باید در تمام لحظاتی که زندگی می‌کنیم و نفس می‌کشیم خداوند را شکر کنیم و با هر اتفاق خوب و بدی که برای ما افتاد تنها تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم به اوج موفقیتی که لایق آن هستیم، برسیم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار