صادق ستاری‌فر:

خروجی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه آینده، جذب ۲ هزار معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت است

قرچک (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، کمبود معلم را از معضلات امروز نظام آموزش و پرورش خواند و از جذب ۱۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی و ۸۰۰ دبیر مراقب سلامت در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خروجی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه آینده، جذب ۲ هزار معلم تربیت‌بدنی و مراقب سلامت است

مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در چهار واحد آموزشی شهرستان قرچک با حضور صادق ستاری‌فر معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مجتبی هاشمی رئیس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و سایر مسئولین ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.

صادق ستاری‌فر، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ایجاد ۶۶ فضای ورزشی در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته، ‌‌۱۱ سالن ورزشی و ۵۵ زمین چمن درون‌مدرسه‌ای را در سطح شهرستان‌های استان‌ تهران با مشارکت خیرین و نهادها پیش‌بینی کردیم تا در جهت ارتقای کیفی فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و توسعه ورزش در مدارس گام‌های موثری برداریم.

وی ضمن اشاره به مشکل کمبود معلم در نظام آموزش و پرورش، به جذب ۲ هزار دبیر درس تربیت بدنی و مراقب سلامت نوید داد و عنوان کرد: در آزمون استخدامی که قرار است ۱۶ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود، ۱۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی و ۸۰۰ دبیر مراقب سلامت، جذب خواهیم کرد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه از همه‌ جوانان متخصص، متعهد و تحول‌خواه در حوزه ورزش دانش‌آموزی برای شرکت در این آزمون استخدامی در جهت تامین نیازهای نیروی انسانی آموزش و پرورش در حوزه تربیت‌بدنی، دعوت به عمل آورد.

خبرنگاردانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار