نظارت جدی ستاد کرونای اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی بر اماکن گردشگری

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد در ایام تعطیلات نوروزی اکیپ‌های ستاد کرونا با برنامه‌ریزی به اماکن عمومی، رستوران‌ها، بازارهای خری ، اماکن تفریحی، تالارها و حمل و نقل عمومی نظارت کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نظارت جدی ستاد کرونای اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی بر اماکن گردشگری

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل درجلسه گام پنجم طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: نظارت در ایام نوروز با حضور چند اکیپ متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، اصناف، میراث فرهنگی و بسیج محلات تداوم خواهد داشت و آمادگی برای پذیرش مسافران نوروزی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن دز سوم کرونا قبل از سفرهای نوروزی ضرورت دارد، افزود: راه اندازی پویش واکسیناسیون نوبت سوم قبل از سفر نوروزی نیاز است و در صورت تردد صاحب خودرو و مسافران باید کارت واکسن به همراه داشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه وضعیت استان از رنگ قرمز به رنگ نارنجی و زرد تغییر کرده است تصریح کرد: امیدواریم آمار پیک ششم در استان اردبیل همچنان به سمت نزولی باشد و باید مراکز درمانی برای فعالیت در ایام عید نوروز برنامه ریزی کرده و داروخانه ها نیز در تمامی شهرستان ها تحت نظارت فرمانداری ها و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت کنند.

عاملی ادامه داد: با توجه به اینکه اردبیل یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی در کشور است که مسافران باید با رعایت موازین بهداشتی و دریافت هر سه دز واکسن وارد استان شوند و از مردم هم انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز معمولا در مدارس پذیرش مسافر صورت می گیرد، افزود: عوامل آموزش و پرورش استان باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مسافران، دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا را ابلاغ کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در حمل و نقل عمومی، پایانه ها و فرودگاه اردبیل نیز باید نهایت نظارت با حضور تیم های مستقر ستاد کرونا انجام گیرد تا خدای ناکرده استان مجددا به قله پیک برنگردد.

این مقام مسوول از رسانه ها و صدا وسیما خواست نسبت به اطلاع رسانی جهت رعایت پروتکل ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها در ایام تعطیلات اقدام جدی داشته باشند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: باید تزریقات واکسن بصورت محله محور تداوم داشته باشد و مراکز تجمیعی نیز همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و رسیدگی به بیماران قرنطینه در داخل خانه ها مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون آموزش و پرورش استان گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه کردند.

در ادامه جلسه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل از سردار غلامحسین محمدی اصل ،فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان تجلیل کرد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه اعیاد بسیار باشکوه است که امیدواریم این ماه به ظهور صاحب اصلی مملکت امام زمان ( عج) ختم شود.

وی سپاه را سپر محکم در مقابل دشمنان برشمرد و گفت: سبز پوشان سپاه پاسداران همیشه و همه حال در صحنه ها حضور دارند و در خدمت به مردم، نظام و مملکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

این مقام مسوول تصریح کرد: اخلاص، معنویت، شجاعت و تدبیر در ذات سپاه پاسداران وجود دارد که همواره با اقدامات سنجیده خود دشمنان نظام را مایوس کرده است.

وی ادامه داد: عزت و کرامت را خداوند متعال به برکت خون شهدا و تلاش و شجاعت آنها به این عزیزان ارزانی کرده است و در واقع سپاه عزت و شوکت انقلاب است و برای صیانت از نظام و انقلاب همیشه در صحنه حضور دارد.

استاندار اردبیل گفت: خداوند برای همه ما توفیق دهد تا خادم خوبی برای ولی نعمتان خود باشیم و اینکه امام حسین (ع) با خون خود و یاران با وفایش از اسلام پاسداری کرد، شهدا و سپاه نیز با ایثارگری از مملکت و نظام و انقلاب پاسداری و صیانت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار