رئیس آموزش و پرورش کهریزک:

احترام به طبیعت نشان‌دهنده عمق بینش، سطح آگاهی و فرهنگ است

کهریزک (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک درمراسم جشن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و جشنواره درختکاری به مناسب روز درختکاری بیان کرد احترام به طبیعت نشان‌دهنده عمق بینش، سطح آگاهی و فرهنگ است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
احترام به طبیعت نشان‌دهنده عمق بینش، سطح آگاهی و فرهنگ است

مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) و جشنواره درختکاری با حضور محمدرضا افضلی‌نیا، رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک، زهرا‌ بی‌پروا، معاون پرورشی، مژگان آریانا‌ معین کارشناس تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان به میزبانی آموزشگاه میثاق یک و دو برگزار شد.

افضلی‌نیا ضمن بیان اهمیت درختکاری و حفظ و حراست از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز مدارس گفت: احترام به طبیعت نشان دهنده عمق بینش، سطح آگاهی و فرهنگ است.

وی افزود: در طرح یادکاشت با کاشت نهال نه تنها یاد دانش‌آموزان گرامی داشته می‌شود، بلکه فرهنگ احترام به طبیعت به امید فردای بهتر در بین خانواده‌ها و فرزندانشان رواج پیدا می‌کند. در ادامه افضلی‌نیا یک اصله نهال در حیاط آموزشگاه میثاق به نام یکی از دانش‌آموزان کاشت.

مژگان آریانا کارشناس تربیت بدنی منطقه کهریزک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اهمیت کاشت نهال و نگهداری از درختان و فضای سبز به عنوان سرمایه‌های طبیعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آریانا در ادامه افزود: درختکاری به عنوان یک امر پسندیده و نیکو از جایگاه به خصوصی بر برخوردار است. همچنین ترغیب و تشویق دانش‌آموزان موفق به کاشت نهال، حفظ و نگهداری از درختان در قالب طرح کوچ و طرح سواد حرکتی، عملی پسندیده است که از سال گذشته آغاز شده است.

در این مراسم جمعی از دانش‌آموزان به همراه والدین خود حضور داشته و به شکرانه توفیق در اجرای طرح ارتقای سواد حرکتی با نام خود نهال کاشتند و در پایان گروه سرود دانش‌آموزی ظهر یاس به مناسبت اعیاد ماه شعبان به اجرای مولودی خوانی پرداختند.

همچنین در این مراسم از دو همکار فعال در حوزه تربیت‌بدنی منطقه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار