در گفت‌وگو با پانا؛

مصباح: تابستان بهترین زمان برای اکران «بی مادر»است

منتظر دریافت پروانه نمایش «بی مادر» هستیم

تهران (پانا) - محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «بی مادر» که اولین نمایشش در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود، درباره زمان اکران آن توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مصباح: تابستان  بهترین زمان برای اکران «بی مادر»است

محمدرضا مصباح در گفت‌وگو با پانا درباره پروژه جدیدش که احتمالا پروژه‌ای تاریخی خواهد بود، توضیح داد: «فعلا مدنظر نداریم خبری از این پروژه برویم چون در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه هستیم و هنوز درباره عوامل، کارگردان و انتخاب بازیگر به نتیجه نرسیده‌ایم.»

وی که تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بی‌مادر» نیز است که اولین نمایش آن در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود، درباره زمان اکران آن گفت: «درخواست پروانه نمایش را داده‌ایم و منتظر هستیم تا پروانه نمایش یا اکرانش صادر شود. از طرف دیگر با شرکت پخش نیز در حال مذاکره هستیم تا زمان مناسبی برای اکران آن پیدا کنیم.»

مصباح درباره زمان احتمالی اکران این فیلم بیان کرد: «علاقمند هستیم که در تابستان اکران این فیلم را داشته باشیم.»

فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی کارگردان فیلم اولی ساخته شده است.

فاطمی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره داستان این فیلم گفت: «این فیلم یک ملودرام اجتماعی است که زیرلایه‌های فلسفی، اخلاقی و روان‌شناختی هم دارد.

موضوع اصلی فیلم درباره یک زن و شوهر است که زندگی خوبی دارند اما کمبودی در زندگی خود احساس می‌کنند که یکی از طرفین برای رفع آن تلاش و پافشاری می‌کند. به‌واسطه همین پیگیری و تلاش، افراد دیگری به زندگی آن‌ها وارد می‌شود که همین رفت و آمدها زندگی آن‌ها را دچار مخاطراتی می‌کند و آن‌ها را در مقابل دوگانه‌ها و گاه چندگانه‌های اخلاقی قرار می‌دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار