دانش‌آموز شرکت کننده در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی در رشته حفظ قرآن کریم:

مادرم بزرگ‌ترین پشتیبان من در راه قرآن بوده است

تهران(پانا) - حافظ کل قرآن کریم در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم گفت بزرگ‌ترین پشتیبان و حامی من مادرم بوده است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مادرم بزرگ‌ترین پشتیبان من در راه قرآن بوده است

زهرا خلیلی شرکت کننده حفظ قرآن کریم از ایران دانش‌آموز روشن دل پایه نهم دوره اول متوسطه در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: من از هفت سالگی خواندن و تلاوت قرآن را شروع کرده‌ام و در مدت سه سال توانستم حافظ کل قرآن شوم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این دوره از مسابقات مجازی برگزار شده است به نظر من کار تمام داوران و شرکت کنندگان در این مسابقات سخت‌تر شده است.

زهرا خلیلی افزود: زمانی که مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شد می‌توان گفت این مسابقه یک رقابت رویاروی بود و حال این موضوع امکان پذیر نیست و کار دشوار‌تر شده است.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان خود در این راه گفت: مادرم مهم‌ترین استاد من در این راه بوده‌اند و برای من و پیشرفتم در این زمینه زحمت بسیاری کشیده‌اند. ما در این راه از اساتید مختلف هم کمک گرفته‌ایم که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم.

خلیلی عنوان کرد: امیدوارم در این مسابقه رتبه بیاورم و اگر هم رتبه‌ای کسب نکردم این موضوع باعث نشود که ناامید شوم؛ دوست دارم افراد بیشتری در این مسابقات شرکت کنند و جذب این مسابقات شوند. من برای تمام شرکت کنندگان این مسابقه آرزوی موفقیت و پیشرفت می‌کنم.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار