معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

قرآن راهگشای مشکلات بشر است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت قرآن راهگشای بشر است و باعث کمک به فرزندان از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی در پیمودن مسیر صحیح زندگی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
قرآن راهگشای مشکلات بشر است

رقیه سادات نقوی در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران گفت: این سبک از مسابقات یکی از راه‌های آشنایی دانش‌آموزان با فعالیت های قرآنی است که با فضای رقابتی کاملا سالم خود، مخاطبین را با قرآن‌کریم متصل کرده و از بستر آشنایی با آیات قران‌کریم، دانش‌آموزان راه و رسم زندگی و کمال را یاد می‌گیرند.
وی در ادامه اضافه کرد: این مسابقات باعث می‌شود که دانش‌آموزان، دانسته‌ها، محفوظات و توانمندی‌های خود را در مقایسه با دیگر شرکت‌کننده‌ها محک زده و با کسانی که از آنها برتر هستند، روند چالشی داشته باشند و از آنها الگو بگیرند.
نقوی با تاکید بر این‌که خانواده‌های دانش‌آموزان باید نگاه خاصی به قرآن در جایگاه زندگی داشته باشند؛ ادامه داد: باید محیط خانواده و جامعه را برای دسترسی به یادگیری قرآن و درک مفاهیم آن فراهم کنیم تا دانش‌آموزان به سادگی بتوانند در این مسیر زیبا حرکت کنند که مسیر قرآنی زندگی دنیوی و آخرت را به سعادت می‌رساند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به راه و رسم قرآنی اشاره کرد و گفت: تنها مسیری که می‌تواند به تمام اقشار جامعه کمک کند تا راه نجات و رستگاری را پیدا کنند، مسیر قرآنی است که زندگی دنیوی و اخروی همراه با سعادت را تضمین می‌کند.

خبرنگار: علی مهدی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار