فرماندار اسلامشهر از عدم پیگیری برخی از مسئولان برای جذب اعتبارات انتقاد کرد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت مدیران ادارات باید تلاش بیشتری برای جذب و افزایش اعتبارات از بودجه‌های ملی و استانی داشته باشند و از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر از عدم پیگیری برخی از مسئولان برای جذب اعتبارات انتقاد کرد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد سفر تعدادی از وزرا و مسئولان ملی به اسلامشهر بودیم و با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری، موضوعات و مشکلات شهرستان اسلامشهر در زمینه‌های مختلف به اطلاع مقامات و مسئولان ملی و کشوری رسیده که تعدادی از آنها به نتیجه رسیده و برخی از مسائل نیز در حال رسیدگی است.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: در سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر علاوه بر کلنگ زنی پروژه احداث ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر و بازدید از بندر خشک آپرین در جلسه‌ای که با حضور برخی مسئولین استانی و ملی و مدیران دستگاه‌های شهرستان تشکیل شد، مسائل و مشکلات مختلف شهرستان در بیش از ۳۸ موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مصوبات بسیار خوبی هم گرفته شد که باید جدی تر توسط مدیران ذیربط شهرستانی پیگیری شود.

در ادامه این جلسه، مجید فراهانی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با ارائه گزارشی از وضعیت تخصیص و جذب اعتبارات ملی و استانی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: از مجموع ۷۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان اعتبارات شهرستان اسلامشهر قریب به ۳۷درصد تخصیص یافته و در بخش‌های مختلف از منابع و ردیف های گوناگون محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته برای دستگاه‌های آموزش و پرورش، بهزیستی، ثبت احوال، فنی و حرفه ای و آب و فاضلاب به طور ۱۰۰ درصد تخصیص و جذب شده و در سایر دستگاه‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد این اعتبارات جذب شده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار