شهرستان‌های استان تهران استحقاق خدمت بسیاری را دارند

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران گفت: وعده بی‌دلیل به مردم ندهیم ؛ در این سالها مکرر بازدیدهایی رفتیم و به مردم قول دادیم، ولی عمل نکردیم و شاید شرایط اجرا هم سخت باشد، لیکن مردم در اینجا بدبین خواهندشد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان‌های استان تهران استحقاق خدمت بسیاری را دارند

در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اسلامشهر که در سالن همایش‌های فرمانداری اسلامشهر برگزارشد، محسن منصوری استاندار تهران در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندار پیشین اسلامشهر اظهار کرد: ما معتقدیم به برکت انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته تاکنون کارهای مهمی به نسبت چهل سال گذشته در اسلامشهر انجام شده، لیکن این منطقه نیازمند کار فوق‌العاده پرحجم و شبانه‌روزی است

وی افزود: ۳۰ گزینه برای پست فرمانداری اسلامشهر در نظر گرفته شد که با ارزیابی‌های مختلف و مصاحبه‌های گوناگون فرماندار جدید انتخاب شد.

استاندار تهران خطاب به فرماندارجدید اسلامشهر گفت: ما شاخص‌هایی برای فعالیت مسئولان از جمله فرمانداران در نظر داریم که از آن جمله مردمداری است که به آن نیاز داریم؛ لازم است با مردم مدارا کنیم و آنان نیز از ما مطالبه‌گری داشته باشند.

منصوری معتقد است فرمانداری که گوشی موبایل خود را پاسخ ندهد و از دسترس خارج کند جایگاهی در دولت مردمی ندارد و به فرماندارجدید گفت: از شما توقع کار مومنانه داریم و نه کار اداری، کار معمول از هشت صبح تا چهار بعدازظهر است و کار شما نباید برای دیدن دیگران باشد، اکنون به شما فرصت خدمت داده شده که برای مردم خدمت و کار کنید واین کار با رضایت پروردگار و مردم همراه باشد.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی در راستای پیشرفت شهرستان استفاده کنید و صرفاً با اتکا به دستگاه‌های دولتی کار نکنید و از سویی جوان بودن نیروها را در نظر بگیرید؛ البته این بدین معنا نیست که کلیه دستگاه‌ها فقط با حضور جوانان باشد و هدف ما ترویج روحیه جوانگرایی است و بدانید روزی که می‌خواهید از مسئولیت خود در شهرستان کنار بروید باید چند فرماندار جوان تربیت کرده باشید و شما نماینده عالی دولت هستید.

استاندار تهران تأکید کرد: از ویژگی مهم بسیج در کار خود استفاده کنید که همان کار شبانه‌روزی و به پای کار آوردن مردم است و در رابطه با مسائل کار فرهنگی کار کنید که بسیار عقب هستیم.

وی ادامه داد: با وجود ۷۰۰‌هزار نفر جمعیت در اسلامشهر، رشد جمعیت در این منطقه بسیار چشمگیر است و باید خود را آماده رشد بیشتر جمعیت کنیم.

منصوری اظهار کرد: وعده بی‌دلیل به مردم ندهیم؛ در این سالها مکرر بازدیدهایی رفتیم و به مردم قول دادیم ولی عمل نکردیم؛ شاید شرایط اجرای پروژه‌ها هم سخت باشد، لیکن مردم در اینجا بدبین خواهند شد.

وی خطاب به فرماندار جدید اسلامشهر گفت: برنامه‌هایی که انجام نشده را در اولویت قرار دهید؛ نباید تمام تجربیات دولت‌های قبلی را کنار بزنیم و بدانیم در کنار نقدهایی که به دولت‌های قبل داریم بعدها هم افراد به ما نقدخواهند داشت؛ سعی کنید پروژه‌های عمرانی و فرهنگی را در اولویت قرار دهید و به اتمام برسانید که دیگران در دوره‌های بعد هم از این پروژه‌ها با افتخار یاد کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های ما باید منجر به افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود و بدانیم مردم به این نظام علاقمند هستند و گاهی سوء تدبیرها باعث می‌شود که مردم مکدر شوند. بدانید مردم در شهرستان‌های استان تهران استحقاق خدمت بسیاری را دارند و ملاک ارزیابی مردم است.

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار پیشین اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: اسلامشهر شهر حافظان قرآن، شهر جوانان، نخبگان در دانشگاه‌ها مراکز آموزش عالی، مدارس، شهر ورزشکاران است

وی افزود: ما در اسلامشهر شاهد حضور نخبگان تولیدکننده هستیم که در تولید ناخالص ملی کشور نقش موثری دارند و ادامه داد، در دوران خدمت ما دراسلامشهر طرح سامان کشور را به صورت پایلوت اجرا کردیم و قابل تعمیم به کل کشور است و در کنار آن ده‌ها برنامه از جمله، مترواسلامشهر، بیمه الکترونیکی، پرداخت مالیات الکترونیکی و تکریم ارباب رجوع را اجرا کردیم.

سپس حسین حبیبی فرماندار جدید اسلامشهر نیز در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندار پیشین بیان کرد: من درد آشنای شهرستان هستم و خود من در این منطقه ازدوره‌های قبل حضور داشتم و محرومیت‌ها را حس کردم و اکنون با برعهده گرفتن مسئولیت و شناخت ظرفیت‌های اسلامشهر امیدوارم با همیاری همگان و بهره‌‌مندی از اعتماد استاندار تهران در پیشرفت همه جانبه منطقه موثر باشم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار