سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

ضرورت تدوین شناسنامه محله اسلامی در راستای رسیدگی و حل مشکلات‌ محلات

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت در صورت تدوین شناسنامه محله اسلامی روند رسیدگی به مشکلات‌ محلات شتاب بیشتری خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین شناسنامه محله اسلامی در راستای رسیدگی  و حل مشکلات‌ محلات

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در جریان نخستین نشست خدمت در محلات که در راستای بهبود و افزایش رضایتمندی عمومی و با هدف بررسی و رسیدگی و رفع مشکلات محلات و مناطق مختلف شهری، پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت مهدی (عج) شهرک طالقانی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: مدیران ادارات و مسئولان شهرستان باید با حضور در تمامی مناطق بویژه محلات کم برخوردار کاستی‌ها و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و برای رفع آنها تلاش کنند.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با وجود خدمات کم‌نظیر و پیشرفت‌هایی که به دست آمده، حضور برخی افراد کم اطلاع از امور در پست‌های مدیریتی که وظیفه خدمت به مردم را داشتند، باعث بروز مشکلات مختلف برای مردم شده که در کوتاه مدت حل شدنی نیست.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در صورت تدوین شناسنامه محله اسلامی روند رسیدگی به مشکلات‌محلات شتاب بیشتری خواهد گرفت. برای رفع مشکلات محلات، مردم ‌نیز باید در کنار مسئولان پای کار بیایند. مشارکت و همراهی مردم در حل مشکلات محلات بسیار موثر است.

در این جلسه معاونین فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، فرمانده انتظامی شهرستان و تعدادی از مدیران ادارات و دستگاه‌های خدماتی و معتمدین نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار