مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر:

نقش موثر توانمندسازی اقتصادی بانوان و زنان در پیشرفت جامعه

اسلامشهر (پانا) - مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر، نقش بانوان و زنان را در پیشرفت جامعه با راه‌اندازی کسب و کار و مشاغل خرد و خانگی موثر در توانمندسازی اقتصادی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر توانمندسازی اقتصادی بانوان و زنان در پیشرفت جامعه

فاطمه محمدی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بازارچه مهربانوی اسلامشهر در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته در چارسوی مجد منطقه به منظور توانمندسازی اقتصادی بانوان و زنان اسلامشهر که عمدتا در مشاغل خرد و خانگی فعالیت دارند، به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در این راستا و در کنار برنامه بازارچه، کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار با هدف توانمندشدن بانوان حاضر در بازارچه و جذب بازدید‌کنندگان بیشتر با دعوت از خیریه‌های فعال و فعالان اجتماعی از بخش چهاردانگه و شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

محمدی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی به منظور تقویت دانش و مهارت کسب و کار بانوان و سایر گروه‌های فعال اعم از سمن‌ها و خیریه‌ها در زمینه کارآفرینی، سعید رمضان زرندی دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران و استاد مشاوره مالی و کارآفرین، به تدریس موضوعات مهمی از جمله، درآمدزایی، ایجاد تیم فردی و جمعی کاری، ضرورت توجه به مطالعه و ارتباط با دیگران نیز پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار