نکته‌هایی عجیب از سرمربی جدید تراکتور؛ تکرار تاریخ

مرد محبوب تبریزی‌ها به خانه برگشت

تهران (پانا) - سرمربی مشهور ترکیه‌ای یکبار دیگر هدایت تراکتور تبریز را برعهده خواهد گرفت و از هفته بیست و یکم سرمربی روی نیمکت می‎‌نشیند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نکته‌هایی عجیب از سرمربی جدید تراکتور؛ تکرار تاریخ

پس از اینکه مدیران تراکتور تبریز تصمیم گرفتند با سولدو سرمربی کروات این تیم قطع همکاری کنند، یکبار دیگر پروژه بازگشت به گذشته در این تیم کلید خورد و اینبار نوبت به ارطغرول ساغلام رسید که هدایت این تیم را برای دومین بار برعهده بگیرد. او بامداد امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهر تبریز وارد این شهر شد تا قرارداد خود را امضا کرده و از فردا تمرینات تراکتور را زیر نظر بگیرد.

ساغلام که سابقه قهرمانی با بورسا اسپور را در سوپر لیگ ترکیه به عنوان سرمربی دارد، پیش از این در لیگ برتر هفدهم ساغلام در میانه‌های فصل سرمربی تراکتور شده بود اما تنها نیم فصل در این تیم دوام آورد. او در 16 بازی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تراکتور بود، تنها 3 برد بدست آورد و 7 بار تیمش با شکست زمین را ترک کرد.

نکته جالب توجه این است که در لیگ برتر هفدهم ساغلام از هفته بیست و یکم لیگ برتر روی نیمکت تراکتور نشست و امسال هم از هفته بیست و یکم روی نیمکت می‌نشیند. اما بازگشت او به ایران زمانی جالب‌تر جلوه می‌کند که بدانیم در لیگ برتر هفدهم اولین بازی رسمی ساغلام در مشهد مقابل تیم ته جدولی سیاه جامگان بود و در دوره جاری لیگ برتر هم او برای اولین بازی رسمی باز هم راهی مشهد خواهد شد و اینبار باید با تیم ته جدولی پدیده روبرو شود.

تراکتور که امروز میزبان سپاهان اصفهان است، تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر تنها 15 امتیاز بدست آورده و با قرار گرفتن در رده سیزدهم، از تیم‌هایی است که به طور جدی در خط سقوط به دسته اول قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار