معاون اول قوه قضاییه:

سلامت دستگاه‌های تابعه از اولویت‌های قوه‌قضاییه است

تهران (پانا) - معاون اول قوه قضاییه گفت سلامت دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه از اولویت‌های این قوه بوده و انتصابات جدید با رویکرد شایسته‌سالاری و بهره‌گیری از مدیران جهادی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دستگاه‌های تابعه از اولویت‌های قوه‌قضاییه است

به گزارش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق کهنموئی در مراسم معارفه قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان، انتصاب مدیران جوان و جهادی را در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه مهم و موثر ارزیابی کرد.

وی بازرسی از واحدهای ثبتی را نیز از اقدامات ارزنده رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کاهش مراجعات مردمی و رضایتمندی مردم نام برد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین علی عبداللهی، رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه هم نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در خدمات رسانی به مردم بسیار گسترده خواند و افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت ارتباط دایمی با مردم، بهترین محور برای تمدن سازی و سالم سازی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اولویت های مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ضمن تبیین خصوصیت ضد فساد، وارستگی و اقتدار کاری مدیران کل حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه افزود: اگر سازمانی به سمت و سوی ارتقای سلامت اداری و فساد زدایی حرکت کند، در بخش مدیریت دغدغه ای نخواهد داشت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه مراسم که با حضور معاون اول قوه قضاییه و رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، معاونین قوه قضاییه، معاونین ستادی سازمان و روسای واحدهای ثبتی برگزار شد از آخرین وضعیت کاداستر در دوران ریاست صد روزه خود گفت.

وی در این جلسه از پویایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در برگزاری جلسات مستمر با مدیران ستادی و استانی نام برد و افزود: اجرای کامل قانون جامع حدنگار

( کاداستر) کشور در تثبیت مالکیت ها بسیار پراهمیت است.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت کاداستر در کاهش دعاوی کیفری و حقوقی بیان کرد: با همت و تلاش مدیران جهادی و کارکنان مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور برای بیش از سی میلیون هکتار اراضی ملی با رعایت مستثنیات اسناد کاداستری صادر شده و ان‌شاءالله جشن کاداستر اراضی ملی در انتهای سال برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به کاداستر اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در تمام استان ها و واحدهای ثبتی قرارگاه جهاد کشاورزی راه اندازی شده و امید است، گام های موثری در این حوزه برداشته شود.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ این سازمان با شتاب بیشتری در مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه گام خواهد برداشت عنوان کرد: این سازمان با هدف رضایتمندی ارباب رجوع و کاهش مراجعات مردمی در مسیر هوشمندسازی تمام فرآیندهای ثبتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن تکریم خدمات مدیرکل سابق حفاظت اطلاعات افزود: بسیاری از اقدامات مطلوب این سازمان در بحث ارتقای سلامت اداری مرهون زحمات وی بوده است.

حسن بابایی از عبدالله فتاحی قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان به عنوان فرزند بسیج نام برد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری وی سازمان متبوع کمتر از یکسال کارنامه درخشانی ارائه خواهد داد.

در ادامه مراسم سعید بابازاده مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گزارشی از عملکرد خود در جهت افزایش سلامت اداری و مبارزه با فساد ارائه و قایم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان نیز کاهش مراجعات مردمی و الکترونیکی کردن کلیه خدمات ثبتی را در پیشگیری از جرایم مهم دانسته و صیانت از منابع انسانی را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

در انتها ضمن تکریم بابازاده و آرزوی موفقیت در سمت جدید، فتاحی به عنوان قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار