مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس

اسلامشهر(پانا) - مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت شهدای جوان جان خود را برای رسیدن به اهدافی والا فدا کردند که می‌بایست این نوع رفتار را به عنوان یکی از شاخصه‌های رفتار مومنانه سرلوحه زندگی خود قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت زنده نگهداشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس

حجت‌الاسلام محمد جعفرمحمدی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مراسم اربعین شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اظهار کرد: دو شهید گمنام، با توجه به سن کم و ورود به ابتدای دوران جوانی از تمامی خواسته‌های دنیایی دست کشیده و به فرمان رهبر خود پا به عرصه جهاد گذاشتند و جان خود را برای رسیدن به اهدافی والا فدا کردند که می‌بایست این نوع رفتار را به عنوان یکی از شاخصه های رفتار مومنانه سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی جهاد در دوران مختلف انقلاب را برگرفته از استراتژی دشمنان اسلام و انقلاب دانست که با جهاد نظامی و به فرمان امام خمینی (ره) آغاز و بعد از آن جهادهای فرهنگی و اقتصادی به دستور رهبر معظم انقلاب پایه‌ریزی و عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون با توجه به استراتژی‌ دشمن که با نیرنگ تحریف به میدان آمده رهبر معظم انقلاب دستور جهاد تبیین صادر کردند و آن را امری فوری، قطعی و ضروری دانسته و امروزه هر فردی در هر جایگاه، موقعیت و توانی که ضرورت دارد در تبیین آرمان‌ها، دستاوردها و آموزه‌های اعتقادی و اسلامی قدم بردارد و زنده نگهداشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و اهداف والای آنها یکی از مسائلی است که می‌بایست در جهاد تبیین به آن پرداخته شود.

دراین مراسم از خانواده‌های 3 شهید هشت سال دفاع مقدس، تجلیل شد و شرکت کنندگان در برنامه با حضور بر مزار 2 شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عطرافشانی مزار شهدا را به همراه نثار فاتحه اجرا کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار