آیلین فیضی*

اگر لاله‌های دفاع‌مقدس نبودند قلم هم نبود

بنا به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند: در جنگ تحمیلی، ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، توطئه دشمن را به وسیله نردبانی به سمت قله‌ آرزوها و ارزش‌های اسلامی و وسیله‌ای برای پیشرفت تبدیل کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر لاله‌های دفاع‌مقدس نبودند قلم هم نبود

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری‌های ظلمت پیشگاهان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ظلم حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلور دوباره یافت. شهید یعنی گل لاله، اگر شهید نبود قلم هم نبود شهدا پرپر شدند تا ما پرپر نشویم، شهدا پر کشیدند تا وطنشان ماندگار شود، شهدا از خود گذشتند تا ما اکنون با آرامش زندگی کنیم و ما هم وظیفه داریم که نام تک تک آنها را بر تاریخ نسل به نسل ایران ماندگار کنیم.

جنگ دفاع مقدس نه تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران بود و اگر از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می شود، از آن جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از ماشین های جنگی برخوردار بودند.

از آن روز دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی در پیچیده ترین جنگ به شمار می رود. شهیدان زیادی در دفاع مقدس جانشان را فدای وطنشان کردند. خداوند بوستانی از گل های لاله را آفرید تا نگذارند دشمن سرزمین لاله ها را بگیرد. لاله های زیادی پر پر شدند تا ما امروز زنده بمانیم، پس بیایید ما هم راه شهیدان را ادامه دهیم.

به نقل از شهید آوینی منطق ما ؛ منطق امام حسین (ع) است، اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز لحظه ای منتظر خستگی ما نخواهد ماند. ‌

دانش آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار