جمال مغروری:

اقتدار و عظمت ایران مرهون خون شهداست

تهران (پانا) - در کنگره بزرگداشت ۲ هزار شهید منطقه ١۵ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌مالک اشتر ضمن تاکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی شهدا؛ اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های صبور آنها دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار و عظمت ایران مرهون خون شهداست

کنگره ۲ هزار شهید منطقه ۱۵ تهران در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی با سخنرانی امیرحمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ جمال مغروری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و با حضور خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران واقع در فرهنگسرای خاوران منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.

در این همایش جمال مغروری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌ مالک اشتر ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: کنگره بزرگداشت ۲ هزار شهید منطقه ١۵ در جهت گرامیداشت یاد و نام شهدای منطقه جنوب شرق تهران و شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی برپا شده است.
وی گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا و خانواده های صبور آنها است.
وی همچنین بر ضرورت تبیین سبک زندگی شهدا تاکید کرد.

در ادامه همایش امیرحمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید سلیمانی گفت: وی با متلاشی کردن توده سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و جهان اسلام، بلکه به همه ملت ها و بشریت خدمت بزرگی کرد.
وی گفت: مقام شهید سلیمانی فرامرزی و بیان صفات او فراتر از کلمات است، راه شهدای مقاومت و شهید سلیمانی خاتمه نیافته است، بلکه تا آزادی قدس شریف و نابودی تروریسم ادامه خواهد یافت.

در ادامه همایش امیر ابراهیم گلفام‌؛ جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تقدیر و تشکر از پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: مراسم‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تجدید بیعت با شهدا است که برای حفظ آرمان‌های سید الشهدا(ع) جان بر کف، همه هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی گفت: یاد و نام همه آن قهرمانان ملی را که با اندیشه مقاومت و پایداری در برابر ظلم و ظالم در جهان ایستادگی کردند و با خون خود فرهنگ ایثار و آزادگی را در میان ملت‌ها تحکیم بخشیدند، گرامی می‌داریم.

در پایان کنگره ۲ هزار شهید منطقه ۱۵ تهران از تعدادی از خانواده معظم شهدای حاضر در همایش تجلیل به عمل آمد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار