سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

اولویت‌دهی آموزش مبانی فرهنگی به موازات آموزش علمی و آکادمیک

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس پیش‌دبستانی و دبستان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور سرپرست این دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌دهی آموزش مبانی فرهنگی به موازات آموزش علمی و آکادمیک

در این مراسم حامد زارعی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را خجسته دانست و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، دانش‌آموزان و به‌ ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی تبریک گفت.

وی در ادامه از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در توسعه کیفی و ارتقای خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان در واحد اسلامشهر سخن گفت و خطاب به والدین دانش‌آموزان بیان کرد: به یاری خداوند متعال و ظرفیت بالای واحد اسلامشهر و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تمام زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، آزمایشگاهی، مهارت‌آموزی و...، افتخار میزبانی فرزندان شما از پیش‌دبستانی تا مقطع دکتری را در این واحد دانشگاهی داریم.

زارعی همچنین از اولویت‌دهی آموزش مبانی فرهنگی به موازات آموزش علمی و آکادمیک به دانش‌آموزان در مداس علمی و مهارتی سمای واحد اسلامشهر خبر داد و افزود: سعی داریم تا در مدارس سمای واحد اسلامشهر، بهترین کیفیت و بهترین خدمات فرهنگی و آموزشی را به موازات هم و متناسب با علوم نوین، فرهنگ و نیازهای جامعه به عزیزان ارائه دهیم.

در این مراسم محمود قنبرزاده، نماینده معاونت علمی و مهارتی دانشگاه آزاد علمی استان تهران در اسلامشهر، حقیقت مسگری مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر، قاسم قربانی‌رستم معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای اسلامشهر، علی صفری سرپرست دانشکده علمی و مهارتی واحد اسلامشهر و جمعی از مسئولان دانشگاه و همچنین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در پیش‌دبستان و دبستان دخترانه سمای اسلامشهر حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: ابوالفضل آهن جان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار