نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش جدید استان، اقدامی انقلابی است

آب پخش (پانا) - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب موحدی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اقدامی انقلابی است، گفت امیدوارم با انتصاب مدیرکل جدید که از نیروهای انقلابی و ولایی است، زمینه تغییر، تحول و پیشرفت بیشتر در آموزش و پرورش استان فراهم شود.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش جدید استان، اقدامی انقلابی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، ابراهیم رضایی در نشست شورای اموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار کرد: چون اجرای رتبه بندی معلمان به پویایی سیستم آموزشی کمک می‌کند به این دلیل، تلاش مجلس بر اجرای این طرح در سال آینده است.

وی خاطرنشان کرد: برای دریافت تسهیلات کم بهره برای ساخت مدرسه امام جعفر صادق(ع) این منطقه موافقت مدیرعامل یکی از بانک‌ را گرفته بودم اما با تغییر مدیریتی در این یانک، این موضوع متوقف شده است.

رضایی ادامه داد: با تیم جدید مدیریتی برای اجرای توافق قبلی و دریافت تسهیلات، رایزنی و پیگیری خواهم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه گفت: بی‌شک جامعه‌ای که همواره حرمت معلم را پاس بدارد، آهنگ رشد و تعالی آن شتاب بیشتری خواهد گرفت و سلامت علمی و معنوی آن تضمین می‌شود.

علی موحدی با اشاره به اهمیت برقراری عدالت آموزشی اظهار کرد: تحقق این هدف مهم، با منابع محدود آموزش و پرورش امکان پذیر نیست به این دلیل مشارکت مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه پیگیر تمامی مشکلات ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان هستیم، ادامه داد: نباید از آموزش و پرورش توقع داشته باشیم به تنهایی مشکلات خود را حل کند، بلکه باید همه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند تا مشکلات مرتفع شود.

موحدی تاکید کرد: بر اسای قانون مالیات، پتروشیمی و دیگر شرکت‌های فعال می‌توانند 10 درصد از مالیات خود را برای احداث و تامین تجهیزات مدارس، کانون‌ها و دارالقرآن اختصاص دهند.

وی در پایان گفت: بر اساس بند 3 ماده 13 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش شهرداری‌ها باید معادل 3 درصد عوارض را به عنوان سهم این نهاد به حساب آموزش و پرورش واریز نمایند. که امیدواریم همه هرداری‌ها به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار