همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش :

شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با موضوع نماد برگزار شد

دشتی(پانا)_ شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش به منظور بررسی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با موضوع نماد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
فرماندار دشتی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیر آموزش و پرورش ، نماینده امام جمعه ، دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش و اعضای ائتلاف نماد شهرستان دشتی حضور داشتند.

فرماندار دشتی هدف از این نشست را بررسی مسائل و مشکلات نظام مراقبتهای اجتماعی دانش آموزان نماد بازسازی فضاهای فرسوده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دلایل عدم تخصیص اعتبارات تعمیر و تجهیز عنوان کرد.
عبدالله نادری بر شناساندن بیشتر طرح نماد به خانواده ها و استفاده از ظرفیت شوراها، دهیاری ها و شهرداری ها برای حمایت های فکری ، مادی و معنوی از آن تاکید کرد.
او گفت : در خصوص احقاق حق زمین های تخریب شده آموزش و پرورش توسط شرکت نفت و تعیین تکلیف زمین های موصوف به فرهنگیان می بایست از ظرفیت های مقامات عالی استانی و کشوری استفاده شود.

در این نشست انسیه احمدی، کارشناس طرح نماد شهرستان دشتی، توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای این طرح در مدارس ارایه داد و خاطر نشان کرد : این طرح برای چهارمین سال متوالی و در همه مدارس دشتی اجرا می شود .
در پایان از اعضای سابق شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار