به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش :

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد

بردخون(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور حسین درتاج، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس شهید انیسه آموزش و پرورش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش و خوش آمدگویی به اعضای شورا، بیان کرد: شورای آموزش و پرورش نماد عینی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است.

ظهیر محمودی تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش از جمله نهادهایی است که نقش موثری در توسعه مشارکت در آموزش و پرورش دارد و عالی ترین نهاد سیاست گذاری و تصمیم گیری در آموزش پرورش است.

وی به آسیب های ناشی از کرونا در بخش آموزش نیز اشاره کرد وگفت: آموزش و پرورش به این باور است که آموزش های حضوری کم کم باید انجام گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون هفته شورا به اعضای شورای آموزش و پرورش تبریک گفت و اظهار کرد : آموزش و پرورش در همه عرصه ها نقش ویژه ای داشته و اگر بخواهیم جامعه به رشد و تکامل برسد باید از این فرصت در همه برنامه ها بهره ببریم.

علی اخلاقی اضافه کرد: اگر در جامعه به آموزش و پرورش توجه بیشتری شود مشکلات و معضلات به حداقل می رسد زیرا پایه و رکن توسعه کشور از این دستگاه عظیم، تأثیر گذار است.

بخشدار بردخون گفت: پس از گذر از شرایط کرونا و بهبود وضعیت بیماری در کشور، آموزش و پرورش به مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان در مدارس توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکنی حسینی، امام جمعه شهر بردخون در جلسه شورای آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت هفته شوراها از برادران و خواهران، که جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان و نسل آینده تلاش می کنند، تشکر کرد وافزود: مسئولین باید احساس مسئولیت در قبال جامعه و مردم داشته باشند و به فرمایش مقام معظم رهبری بر سه اصل طلایی احساس مسئولیت، با ایمان بودن و بصیرت برای موفقیت و رسیدن به کمال تلاش کنند.

رکنی حسینی با بیان اینکه جایگاه شورا جایگاه بالایی است افزود: خداوند در قرآن کریم به پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) فرموده است. در کارها با مردم مشورت کن و پیامبر نیز در موارد حساس با یاران خود مشورت می کرد.

حسین درتاج معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تشکر از معلمان منطقه بردخون از موفقیت های به دست آمده که حاصل تلاش جمعی فرهنگیان بوده است تقدیر کرده و گفت: آموزش و پرورش برای کسب موفقیت های روزافزون نیازمند مشارکت و نقش آفرینی ارکان مختلف جامعه اسلامی است و همه مسئولین برای دستیابی دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه تلاش کنیم.

در ادامه، اعضای شورا پیرامون حوزه آموزش و پرورش مطالبی بیان کردند و در آخر به مناسبت هفته شورا از اعضا، با اعطای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار