با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رخ داد

به ازای هر ۴ هزار نفر در اسلامشهر یک تخت دولتی وجود دارد

۵۰ تخت جدید به ظرفیت بیمارستان امام‌رضا اسلامشهر اضافه شد

اسلامشهر (پانا) - در جریان سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اسلامشهر، سه بخش جدید در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اسلامشهر به بهره‌برداری رسید و درمجموع ۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود بیمارستان اضافه شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به ازای هر ۴ هزار نفر در اسلامشهر یک تخت دولتی وجود دارد

در حاشیه این برنامه حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به میزان جمعیت شهرستان اسلامشهر جای تعجب است که این شهرستان از زیرساخت‌های درمانی محدودی بهره‌مند است و دولتمردان باید در خصوص رفع این محرومیت بیش از پیش تلاش کنند.
وی در خصوص ارتقاء درمانگاه شهر چهاردانگه به مرکز درمانی مجهز به بخش جراحی نیز گفت: این وعده را می‌دهم که بزودی درمانگاه شهر چهاردانگه ارتقا یابد و برای تأمین منابع این کار بررسی‌های لازم صورت گیرد.

در ادامه علی اکبر معدنی پور، رییس بیمارستان امام رضا اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی، ٣هزار و ۵٠٠ متر در قالب ٣ بخش ارتوپدی، جراحی اعصاب، آی سی یو و سی سی یو با مجموع ۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود بیمارستان اضافه شد.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن این سه بخش جدید مجموع تخت‌های بیمارستان امام رضا شهرستان اسلامشهر به ۱۷۵ تخت بیمارستانی رسید.

بیمارستان امام رضا، تنها مرکز درمانی دولتی در اسلامشهر است که به جمعیت ٧٠٠ هزار نفری این شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهد و هم‌اکنون در شهرستان اسلامشهر به برای هر ۴ هزار نفر، یک تخت بیمارستانی دولتی وجود دارد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار