دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

هدف مهم درس تفکر و سبک زندگی، آموزش هنر خوب زندگی کردن است

اسلامشهر (پانا) - دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت درس تفکر و سبک زندگی با ورود به موضوع زندگی دانش‌آموزان در زمینه زندگی و رفتار خوب آموزش‌های لازم را ارائه خواهد داد و آنها را جهت حضور در آینده صحنه جامعه، آماده خواهدکرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف مهم درس تفکر و سبک زندگی، آموزش هنر خوب زندگی کردن است

علی اسکندرزاده دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر، رشته تفکر و سبک زندگی با 20سال سابقه خدمت در گفت و گو با پانا در رابطه با درس تفکر و سبک زندگی اظهار کرد: از آنجایی که فلسفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، درس تفکر و سبک زندگی با ورود به موضوع زندگی دانش‌آموزان در زمینه زندگی و رفتارخوب آموزش‌های لازم را ارائه خواهد داد و آنها را جهت حضور در آینده صحنه جامعه، آماده خواهد کرد.

وی در ارتباط با وابسته نبودن به نمره تدریس، بیان کرد: دانش‌آموزان ما در این دوران در مدرسه بیشتر به فکر گرفتن نمرات بالا هستند و این دیدگاه جالبی نیست، زیرا زندگی فقط به گرفتن نمره در دوران تحصیل نباید منجر شود و ضرورت دارد دانش‌آموزان به مفهوم مطالب کتب درسی نیز بیشتر توجه کنند.

اسکندرزاده در زمینه تفاوت تدریس در دوران کرونا و آموزش حضوری تصریح کرد: در دوران قبل از پاندمی دو ساله کرونا در زمینه تدریس درس تفکر و سبک زندگی به دانش‌آموزان، آنها را در کلاس با مباحث مهم به چالش می‌کشیدم و دبیر سوالی که همان لحظه در ذهن دانش‌آموز مطرح شده را پاسخ دهد و نتایج خوبی هم در بر داشت؛ اما از زمانی که آموزش مجازی شد، معلمان از طریق فیلم و تکنولوژی می‌توانند درس را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: توصیه من به دانش‌آموزان این است که درس تفکر و سبک زندگی آموزش هنر زندگی کردن در آینده است و به افراد آموزش می‌دهد، چگونه با دوستان خود رفتار کنند و اگر آموزش حضوری باشد، دبیران و دانش‌آموزان حرفی برای گفتن دارند و نسبت به این درس و مطالب آن شناخت واقعی پیدا خواهند کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: ابوالفضل آهن جان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار