دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور:

محور تشکیل نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب و راویان آن جوانان دانش‌آموز هستند

اسلامشهر (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور گفت در جهت برگزاری نمایشگاه‌های «دیروز، امرو، فردا» در واحدهای آموزشی، جوانان دانش‌آموز با شور و شکوه خاص تحقیق می‌کنند و مسائل انقلاب اسلامی را خود روایت خواهندکرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محور تشکیل نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب  و راویان آن جوانان دانش‌آموز هستند

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه‌های «دیروز، امروز و فردا» این است که محور تشکیل این نمایشگاه و راویان آن جوانان هستند که خود در زمان انقلاب حضور نداشتند.

وی بیان کرد: نکته مهم این است که در راستای برگزاری این نمایشگاه‌ها جوانان دانش‌آموز با شور و شکوه خاص تحقیق می‌کنند و مسائل انقلاب اسلامی را خود روایت می‌کنند؛ امسال دهمین سال است که این نمایشگاه‌ها در حال برگزاری هست و رمز موفقیت ما در این ده سال محور بودن خود دانش‌آموزان است و این عزیزان می‌دانند نظام متعلق به آنها است و لازم است در ادامه راه عهده‌دار مسئولیت جامعه باشند.

در ادامه فاطمه منطقی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در گفت و گو با پانا تصریح کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه دیروز، امروز، فردا با نظارت واحد اتحادیه انجمن‌های اسلامی آموزش و پرورش اسلامشهر در دو واحد آموزشی دختران آل طه و شهید اورکی برگزار شد در جریان این برنامه دانش‌آموزان به روایت از مقاطع مختلف انقلاب اسلامی پرداختند.

وی افزود: در نمایشگاه دیروز، امروز، فردا که تا ۲۲ بهمن و با محوریت گام دوم انقلاب در حال برگزاری است، غرفه‌های متعددی از جمله، مهدویت و حضور انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ترور دانشمندان هسته‌ای، مکتب حاج قاسم سلیمانی ، سبک زندگی فاطمی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و رسانه و جنگ نرم حضور دارد.

در این برنامه حمید سلیمی معاون بخش برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی،حجت الاسلام مهدی یعقوبی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، معاون آموزش متوسطه کارشناسان ارزیابی عملکرد، روابط عمومی ،اتحادیه انجمن اسلامی و سایر کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار