لذت نقاشی رنگ روغن وصف‌شدنی نیست

اسلامشهر (پانا) - یک دانش‌آموز نقاش در اسلامشهر معتقد است نقاشی رنگ روغن با سایر سبک‌های هنر‌های تجسمی بسیار متفاوت دانست و می‌گوید این سبک از نقاشی، دنیای دیگری دارد و نقاش، با قلم و رنگ روی بوم نقش و نگار‌‌های شگفت‌انگیزی خلق می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
لذت نقاشی رنگ روغن وصف‌شدنی نیست

پارمیس رزاقی، دانش‌آموز آموزشگاه محمد‌علی اسدیان آموزش و پرورش اسلامشهر که کسب رتبه اول منطقه‌ای در جشنواره فرهنگی و هنری فردا و همچنین رتبه دوم جشنواره نوجوان سالم را در کارنامه هنری خود دارد، در گفت‌و‌گو با پانا در رابطه با تعریف واژه نقاشی، اظهار کرد: نقاشی، فرآیندی است که بر روی کاغذ یا بوم اثری خلق شده و این امر یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است.

وی با بیان اینکه نقاشی نقش مهمی در روحیه علاقمندان این رشته دارد، گفت: نقاشی در واقع خلق یک اثر هنری است و تاثیر بسزایی در روحیه نقاشان دارد؛ کسانی که با دستان خودشان اثری را خلق می‌کنند، از این کار لذت بسیاری می‌برند.

رزاقی در رابطه با تأثیر این رشته در دوران کرونا تصریح کرد: در اوضاع نابسامان قرنطینه، نقاشی فعالیتی بود که به روحیه من و دیگران بسیار کمک کرد و برای ما مفید بود.

وی با اشاره به اینکه نقاشی رنگ روغن تفاوت‌های زیادی با سایر سبک‌ها دارد، اظهار کرد: نقاشی رنگ روغن با سایر سبک‌های هنر‌های تجسمی بسیار متفاوت است. این سبک از نقاشی برای خود دنیای دیگری دارد. نقاش، با قلم و رنگ روی بوم نقش و نگار‌‌های شگفت‌انگیزی خلق می‌کند.

رزاقی با اشاره به علاقه بسیار زیاد خود به نقاشی، بیان کرد: از سال ۱۳۹۸ به استعداد خود پی بردم و سپس با تحقیق با یک استاد هنرمند آشنا شدم و این امر باعث شکوفایی استعداد من شد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فردا، اساتید آموزشگاه تابلو‌های من را به جشنواره ارسال کردند. در نهایت توانستم رتبه اول منطقه‌ای در جشنواره فرهنگی و هنری فردا و همچنین رتبه دوم جشنواره نوجوان سالم را به‌دست بیاورم.

دانش‌آموز هنرمند نقاش آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: از مهم‌ترین عوامل موفقیت در این رشته علاقه است. همچنین این رشته نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد و لذت نقاشی رنگ روغن وصف نشدنی است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار