رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی عنوان کرد:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس یادآور اتفاقات مهم انقلابی است

شهرری (پانا)- رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی طی مراسم ایام الله دهه فجر در مدرسه عفت آهنگری شهرری ، از اهمیت نواختن زنگ انقلاب جهت آشناسازی دانش‌آموزان با مفاهیم انقلاب اسلامی صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب در مدارس یادآور اتفاقات مهم انقلابی است

حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی عنوان کرد: زنگ انقلاب، نشان‌دهنده ورود شکوهمندانه حضرت امام خمینی(ره) به کشور عزیزمان ایران است.

کنگرلو گفت: نواختن زنگ انقلاب یادآور اتفاقات مهم انقلابی است; بعد از ۱۵ سال تبعید به ترکیه و عراق، حضرت امام خمینی(ره) وارد میهن شدند و به نوعی با توجه به اینکه هنوز رژیم شاه برقرار بود و استقرار داشت، در این ده‌ روز، انقلاب را رهبری کردند تا در ۲۲ بهمن این انقلاب به پیروزی رسید که این نشان‌دهنده‌ نقش موثر امام و رهبری قدرتمندانه ایشان در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زنگ انقلاب در مدارس به این جهت است که دانش‌آموزان با جریان مفاهیم انقلاب اسلامی و اهداف امام آشنا شده و متوجه این قضیه شوند که ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد همراهی و ایستادگی دانش‌آموزان به هنگام تظاهرات در کنار معلمانشان علیه رژیم شاهنشاهی بودیم; بسیاری از این دانش‌آموزان مبارزه کردند و به شهادت رسیدند، در این چهل و‌ سه‌ سال هم دانش‌آموزان از انقلاب نظام حمایت کردند; در حقیقت دانش‌آموزان، آینده‌سازان این جامعه هستند و ارتباطشان با انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

خبرنگار دانش‌آموز: راحله بادامیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار