برگزاری آیین متمرکز گلبانگ زنگ انقلاب در البرز

کرج (پانا) - به مناسبت آغاز دهه فجر، آیین متمرکز گلبانگ زنگ انقلاب در مدارس استان البرز، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین متمرکز گلبانگ زنگ انقلاب در البرز

این مراسم با حضور مجتبی عبداللهی استاندار، علی حجر گشت مدیر کل آموزش و پرورش، حجت السلام علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ابوالفضل فانی معاونت استانداری، غفور قاسم پور فرماندار شهر کرج، عباس محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز و دیگر مسئولین استانی به همراه تعدادی از دانش آموزان و معلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز 12 بهمن ماه در دبیرستان صدر ناحیه 3 کرج برگزار شد.

علی حجر گشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ضمن تبریک آغاز دهه فجر و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و پیروان ایشان در مسیر رسیدن به رهنمودهای انقلاب گفت: اگر بعد از 43 سال از این رویداد بزرگ، به اهداف انقلاب برگردیم آنچه که امام و پیروان ایشان همواره به دنبال آن بودند از نظر من مهم ترین ویژگی که می‌توان در کلام امام پیدا کرد و در مدت این چهل و سه سال با تدبیر و درایت امام در دهه اول انقلاب و تدبیر مقام معظم رهبری که پس از آن ادامه یافت، خودباوری برای ملت ایران است بدانیم که می‌توانیم برای نظام و کشور خود در عرصه های مختلف تصمیم بگیریم.

وی در ادامه افزود : آنچه که رویکرد ما در دهه فجر امسال خواهد بود بیانیه گام دوم انقلاب، اعتماد به نسل جدید همراه با تجربه گران سنگی که نسل های قدیم انقلاب در این زمینه داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچین در رابطه با آماده سازی نسل جدید برای گام های بعدی انقلاب اذعان کرد : امیدواریم بتوانیم در کنار هم اهداف انقلاب را برای نسل جدید و نسل دانش آموز که آینده ساز این کشور هستند روشن کنیم و این عزیزان را برای گام های بعدی انقلاب آماده کنیم که بی شک این امر محقق خواهد شد.

در ادامه ی مراسم علیرضا ابراهیمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنرانی خود عنوان کرد : انسان های بزرگ زمانی که افکارشان آزاد می‌شود و از اسارت دنیا رها می‌شوند حتی در یک خانه ی کاه گلی نیز می‌توانند دنیا را تغییر دهند.

وی در ادامه تشریح کرد : فرد سیدی در همین عالم در یک خانه ی کاه گلی سکونت داشت . قدرتمندان عالم همواره او را مورد تمسخر قرار می‌دادند و اذعان داشتند که دنیا به دست استکبار است ک تو نمی‌توانی این دنیا را تغییر دهی و این موضوع همواره زبانزد عام و خاص بود . اما اگر انسان به خود تکیه کند و به کاری که انجام می‌دهد باور داشته باشد قطعا می‌تواند دنیا را نیز تغییر دهد . با گذشت ۴۳ سال از آن رویداد مهم هنوز هم بسیاری از اندیشمندان و قدرتمندان جهان انگشت به دهان مانده اند از اینکه فردی به قول آنها ضعیف ، توانسته تخت ۲۵۰۰ ساله ی شاهنشاهی را زمین بزند.

ابراهیمیان در پایان سخنان خود تصریح کرد : خیلی از رسانه ها افکار را تسخیر می‌کنند که تو حتی در بهترین شرایط هم احساس خستگی و نا امیدی کنی . کشور ایران با قدرت وسیعی که در زمینه پزشکی، ورزشی و علمی و ... دارد ، حال چگونه می‌توان گفت که کشور ما ضعیف و کوچک است پس این رسانه ها هستند که افکار را تسخیر می‌کنند. اگر انسان می‌خواهد قدرتمند باشد به تنهایی قادر به انجام آن نیست و باید یک قدرت عظیمی همچون قدرت خداوند در وجودش قرار گیرد و بتواند همچون امام با آن ارتباط گیرد و سپس می‌تواند خلق های حماسی و بزرگی داشته باشد.

در پایان مراسم ابوالفضل فانی معاون استاندار استان البرز در ابتدای سخنان خود گفت : امام در بهمن ماه سال ۵۷ به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند و با حمایت و پشتیبانی ملت غیور ایران توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم اکنون زبانزد تمامی کشور های آزادی خواه است و همین امر مهم باعث شد از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بیشتر اخبار مهم سلطه گران و ستم گران حول محور برنامه های جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در ادامه افزود : همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های رفیع پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه دهد و در جهان باعث نابودی دشمنان استکباری و استعماری شود.

در پایان صدای زنگ انقلاب توسط مدیر کل آموزش و پرورش البرز ، فرمانداری کرج، فرمانده ی نیروی انتظامی استان و تعدادی دیگر از مسئولین استانی در دبیرستان صدر ناحیه 3 کرج طنین انداز شد.

خبرنگار ؛ آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار