آیین زنگ انقلاب با حضور سردار فتح الهی در دبیرستان شاهد عصمت به صدا در آمد‌

کرج (پانا)-فرشته سادات داودی مدیر دبیرستان شاهد عصمت ناحیه ۳ کرج از برگزاری ویژه برنامه های آیین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام یوم اله دهه فجرخبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین زنگ انقلاب با حضور سردار فتح الهی در دبیرستان شاهد عصمت به صدا در آمد‌

وی در گفتگو با پانا در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال توانسته در زمینه های علمی از جمله دانش هسته ای رشد بی سابقه ای داشته باشد.
در ادامه مراسم سردار فتح الهی مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ کرج ضمن تاکید نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: یکی از دلایل مهم سقوط رژیم شاهنشاهی فساد و وابستگی به آمریکا و انگلیس بود.
فتح الهی تاکید کرد: در طی ۴۲ سال ما به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم که از جمله این دستاوردها دانش هسته ای ، نانو، تجهیزات نظامی ،و از نظر رفاهی نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته ایم.
وی اضافه کرد: نسل جوان نباید تحت تاثیر تبلیغات شبکه های معاند قرار گیرند،چرا که دشمن همواره در جهت از بین بردن اعتماد مردم نسبت به نظام و حکومت می باشد که در این خصوص تلاش های فراوانی می کنند.
مسئول بسیج فرهنگیان بیان کرد: ایران از نظر قدرت موشکی و سلاح های نظامی در منطقه حرف برای گفتن دارد و این به دست نیامده مگر با تلاش های خالصانه در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی.
در ادامه مراسم مسابقه مشاعره بین دانش آموزان پیشتاز نرگس بهادری و بهاره نظری برگزار شدو همچنین پیشتاز النا دادشیان آهنگ ای ایران را برای مخاطبین با سنتور نواخت .
در پایان مراسم که با حضور مدیر و تعدادی از دانش آموزان پیشتاز دبیرستان شاهد عصمت و سردار فتح الهی برگزارشد زنگ انقلاب برای چهل و دومین سال به صدا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار