نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان‌ ساوجبلاغ

کرج (پانا)- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ از نواختن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس شهرستان‌ ساوجبلاغ و چهارباغ خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان‌ ساوجبلاغ

صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ و چهار باغ عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز و بزرگداشت ایام‌ الله دهه ‌فجر و یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آئین نواختن زنگ انقلاب و لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن در12 بهمن 57 در تمام مدارس شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ راس ساعت 9 و 33 دقیقه نواخته شد.

وی افزود: این مراسم با حضور "حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری " امام جمعه شهرستان ، مهدی مهرور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، شورای شهر هشتگرد، صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش ،اعضای شورای و معاونین ، انجمن اولیا و دانش آموزان در آموزشگاه شرافت برگزار گردید.

سرپرست آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: تجدید پیمان با شهدا، تهیه بروشور، تراکت و تهیه انشاء و تحقیق با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن، برگزاری جشن‌های مدرسه‌ای انقلاب با محوریت دانش آموزی، ، نشست‌های پرسش وپاسخ، برگزاری مسابقات علمی وهنری و ورزشی،برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های مدارس در ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس این شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار