مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، سبکی نوین برای معرفی انقلاب به دانش‌آموزان است

البرز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، سبکی نوین برای معرفی انقلاب به دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، سبکی نوین برای معرفی انقلاب به دانش‌آموزان است

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی ناحیه ۳ کرج در گفت وگو با پانا عنوان کرد: «یکی از جاهایی که باید از طریق آن اهداف و دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان نشان داده شود مدرسه است؛ با توجه به شرایطی که امروزه در فضای جهانی و مجازی وجود دارد، ما باید بسیاری از حقایق انقلاب را در قالب ها و ابتکارات نو به نسل جدید معرفی کنیم تا آنها فرق بین انقلاب و جامعه امروز را با دیگر حکومت های ظالم بفهمند و راه و مسیر صحیح را انتخاب کنند.»

وی در ادانه بیان کرد:«دانش آموزان به عنوان کسانی که بیش از دیگر قشرهای جامعه مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته اند، نیاز دارند بدانند اهمیت و دلایل وجود و وقوع انقلاب چه بوده است.امروزه باید با استفاده از ابزارهایی که در فضای رسانه‌ای وجود دارد و با استفاده از سبک های جدید و به روز، اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم. درستی اطلاعات و شیوه ارائه آن به نسل جوان بسیار مهم است و باید روی آن فکر شود.»

حجرگشت در مورد فعالیت اتحادیه انجمن اسلامی هم گفت: «ابتکاری که دوستان عزیز ما در اتحادیه انجمن اسلامی به نمایش گذاشتند، برپا کردن نمایشگاه های سمعی، بصری و نمایشی است که بسیار به نشان دادن دستاوردها و اهداف انقلاب به دانش آموزان کمک می کند. نکته ای که از همه چیز در این نمایشگاه ها قابل توجه تر است، این است که اهداف و راهبردهای انقلاب را با سبک و شیوه نوجوان پسندانه معرفی می کند. امروزه دانستن و کشف علاقمندی های یک نوجوان می تواند به ما در چگونگی ایجاد محتوای مفید کمک کند.»

وی بیان کرد: «برپایی چنین نمایشگاه هایی و مقایسه حکومت های قبل از انقلاب و دستاوردهای آنها بسیار به شناخت دانش آموزان در مورد فهم و درک وجود انقلاب کمک می کند. من از همه همکارانم در آموزش و پرورش، حوزه معاونت پرورشی، اتحادیه انجمن اسلامی استان البرز و همه دانش آموزان عزیز که روز ها برای برپایی این نمایشگاه ها زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همیشه موفق باشند.»

دانش آموز خبرنگار: امیر مهدی رهنما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار