جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل عنوان کرد ۳میلیون و ۳۶۶ هزار تن کالا دراین استان جابجا شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری استان اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته، ۲۴۲ هزار و ۷۸۷ برگ بازنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل صادر شده که محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده استان اردبیل هستند.

وی افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است و ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از فعالیت ۱۱هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان اردبیل خبر داد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار