افزایش ۹ درصدی جابجایی کالا در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت درجریان فروردین ماه امسال جابجایی کالا و بار در استان اردبیل ۹ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۹ درصدی جابجایی کالا در اردبیل

به گزارش اداره راهداری اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل را کاملا عادی و روان عنوان کرد و گفت: در فروردین ماه امسال جابجایی کالا و بار در استان اردبیل ۹ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۲ هزار و ۷۷۰ برگ بارنامه صادر شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۶۸ تن کالا و بار در استان اردبیل جابجا شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز درحال اجراست.

رحمتی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد وبا قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل ونقل تصریح کرد: ۱۱ هزار راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار