مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

گفتمان انقلاب باید در جامعه ترویج یابد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان گفت گفتمان انقلاب باید در جامعه ترویج یابد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان انقلاب باید در جامعه ترویج یابد

رمضان پروانه، در این جلسه گفت: اکنون که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم، همه باید بکوشیم تا آرمان ها و ارزش های این انقلاب شکوهمند را به‌ نوجوانان بیاموزیم و موضوعات نظام را برای آنها تشریح کنیم. مدیران و همکاران محترم در مدارس شهرستان تمام تلاش خود را در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر با ایده های نو و خلاقانه بکار گیرند تا برنامه هایی که اجرا می شود دارای محتوا و در خور شان این ایام باشد.

پروانه افزود: ولایت مداری و ولایت پذیری را باید در جامعه، بویژه در بین نسل نوجوان و جوان امروزی به نحو احسن نهادینه کنیم و این امر مهم با تبیین دستاوردهای نظام برای دانش آموزان، اجرای برنامه های خوبِ فرهنگی و دینی با رویکرد جدید میسر خواهد بود. گفتمان انقلاب باید در جامعه ترویج یافته و اصل و دستاوردهای نظام به جد مورد تاکید قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از بسیج دانش آموزی شهرستان پیرامون همکاری های مطلوب با آموزش و پرورش، بیان کرد: در اولین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

در ادامه هر یک از میهمانان و اعضای جلسه به بیان نظرات، دیدگاه ها و برنامه ها خود پرداخته و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

آیین نواختن زنگ‌ انقلاب به صورت همزمان در شهرهای لایین، زاوین، چنار و کلات با حضور اولیا، معتمدین، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار