مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدیر مدرسه یعنی تمام تعلیم و تربیت

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه مدیران متوسطه دوره اول، دوره دوم نظری، فنی حرفه‌ای و کار و دانش عنوان کرد مدیر مدرسه یعنی تمام تعلیم و تربیت.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر مدرسه یعنی تمام تعلیم و تربیت

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر آموزش توصیفی، گفت: تا زمانی که گفتمان و درک مشترک ایجاد نشود، تعلیم و تربیت راه خود را پیدا نمی کند.

علیرضا کلیدری افزود: ما باید عملکرد آدم ها را وصف کنیم. در نظام آموزش و پرورش انتقالی رفتاری بدترین نوع قضاوت صورت می گیرد.

وی مدیر مدرسه در آموزش و پرورش را تمام آموزش و پرورش و معلم را قلب این نهاد معرفی کرد و گفت: نقاط قوت را تقویت کنیم و در نیم سال دوم شاخص های کیفی و کیفیت بخشی مستمر را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به توفیقات بی شمار آموزش و پرورش این شهرستان در ماه های اخیر، خاطرنشان کرد: 25 مورد کسب رتبه برتر استانی توسط آموزش و پرورش نیشابور در شاخص های مختلف و حوزه های متفاوت، نشان از تلاش های بی شمار شما در مدارس در طول تحصیلی دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در نیم‌سال دوم اصل بر مراجعه حضوری دانش آموزان و ماندگاری آنها در مدرسه است. کرونا اصالت تعلیم و تربیت و قلب فرایند یاددهی و یادگیری که حضور دانش آموز و معلم است را هدف قرار داد.

معلم یک اسوه تعلیم و تربیت است و کار معلم تنها یاد دادن نیست. در سال جاری با مداخلات مثبت انجام شده، آمار خودکشی موفق در بین دانش آموزان این شهرستان به صفر رسیده است.

کلیدری در پایان به نکات نظارتی پرداخت و گفت: شما نمی توانید در هیچ شرایطی مسئولیت خود را تفویض کنید.

ما می توانیم اختیار خود را تفویض کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار