برگزاری اولین دوره رویداد گفتمانی قیام جوانان در نیشابور

نیشابور (پانا) - جمعی از نوجوانان نیشابوری با شرکت در اولین دوره (رویداد گفتمانی قیام جوانان) به دعوت امام امت در بیانیه گام دوم انقلاب، لبیک گفتند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره رویداد گفتمانی قیام جوانان در نیشابور

علی ابوالفضلی، معاون پرورشی آموزش و پرورش و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور، هدف از برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان را توانمندسازی نوجوانان جهت تشکیل هسته های پیشرفت در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: این رویداد از تابستان ١۴٠٠ تاکنون در سراسر کشور برگزار شده که اولین دوره آن در نیشابور از اسفند ١۴٠٠، کلید خورده است.

وی افزود: طرح برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان در این شهر، از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور بود که از جمله مسائل مطرح شده در این گفتمان، بیانیه گام دوم انقلاب، سخنرانی رهبر انقلاب در اول خرداد ٩٨، مساله شناسی، حل آن ها و ارائه راهکار بود.

ابوالفضلی با بیان اینکه در این رویداد حدود ۴۵ دانش آموز شرکت داشتند، تصریح کرد: اولویت حضور با دانش آموزان علاقه مند، توانمند در کار جمعی و انقلابی و دارای استعداد رهبری گروه بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور، خاطر نشان کرد: نتیجه این رویداد، مشارکت نوجوانان در شناسایی و حل مسائل مدرسه، محله و شهر است.

ابوالفضلی یادآور شد: این رویداد با حضور دانش آموزان دختر به مدت دو روز در سالن جلسات آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار