برگزاری مرحله نهایی بخش دختران و پسران پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی

اصفهان(پانا) - در بخش پسران  و دختران دو گروه از قرآن‌آموزان دارالقرآن الکریم خمینی‌شهر و دارالقرآن الکریم استان به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی راه یافتند .

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله نهایی بخش دختران و پسران  پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی

جعفر تحویل پور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه در بخش پسران و دختران دوگروه از قرآن آموزان دارالقرآن الکریم خمینی شهر ودارالقرآن الکریم استان به مرحله نهایی راه یافتند .

وی گفت: مسابقات دربخش پسران ۵ بهمن ماه و دختران از طریق ارتباط برخط با استان آذربایجان شرقی به عنوان استان میزبان انجام گرفت که امیدواریم همچون سال گذشته که پسران مقام اول کشوری و دختران نیز مقام دوم کشوری را کسب کردند، شاهد درخشش مجدد آنان باشیم.

زینت اشجع کارشناس مسئول امور قرآن،عترت ونماز استان به تشریح روند این مسابقات پرداخت در گفتگو با پانا گفت: به همت دبیرخانه مسابقات کشوری برای داوری این دوره از مسابقات، 8 نفر از اساتید و داوران برجسته و بین المللی انتخاب شده اند که 4 نفر از این داوران در بخش پسران و 4 نفر دیگر در بخش دختران قضاوت و داوری گروه ها را در استان میزبان به عهده دارند.

اشجع تشریح کرد: در این دوره از مسابقات، 16 گروه در بخش پسران و 15 گروه در بخش دختران از قرآن آموزان سراسر کشور برای رقابت به مرحله نهایی راه یافته اند که هر گروه یک قطعه مدیحه سرایی و یک قطعه هم خوانی قرآن کریم را اجرا می کنند که بحمدلله از استان اصفهان ازهر دو بخش قرآن آموزان دارالقرآن الکریم به مرحله نهایی راه یافته اند.
اشجع در پایان خبر داد: اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان کشوری به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی و شبکه شاد پخش خواهد شد که از سوی وزارت متبوع ازبرگزیدگان مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد که اطلاع رسانی زمان دقیق پخش مراسم اختتامیه در کانال رسانه قرآن،عترت ونماز استان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار