الهه حسن پور: با مهارت آموزی در زمینه های شغلی و زندگی در مدارس شهروند حرفه ای را به جامعه تحویل خواهیم داد

اسلامشهر(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان اسلام شهر گفت: مدرسه محوری و تقویت مهارت ها،باعث شکوفایی خلاقیت دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۹۱۳۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن پور: با مهارت آموزی در زمینه های  شغلی و  زندگی در مدارس شهروند حرفه ای را به جامعه تحویل خواهیم داد

الهه حسن پور درسخنانی ضمن تبریک هفته مقام معلم بیان کرد: امیدواریم در هفته گرامیداشت مقام معلم شاهد تجدید میثاق با دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشیم و آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

او ضمن تاکید بر مدرسه محوری و تقویت مهارت‌ها افزود: مدرسه محوری و تقویت مهارت‌ها، باعث شکوفایی خلاقیت دانش آموزان می شود و وظیفه ما این است که مدیریت عمودی را کاهش داده و کارها را به دستان مدیران و معلمان عزیز واگذار کنیم.

حسن پور خاطر نشان کرد: دیدگاه حاکم بر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تقویت تفویض اختیار کارها به مجموعه همکاران واحدهای آموزشی است، البته تفویض اختیاری که با شکوفاسازی خلاقیت‌ها همراه باشد و اگر مهارت آموزی در زمینه شغلی و مهارت های زندگی در مدارس اتفاق بیافتد، حتما می توانیم یک شهروند حرفه ای را به جامعه تحویل نماییم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان جهت تقویت عضلات و عزت نفس آنان نیز تاکید کرد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار