قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور:

نیروی انسانی از مهم‌ترین دارایی‌های هر سازمانی است

اصفهان (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور در حاشیه‌ جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان، عنوان کرد نیروی انسانی یکی از مهمترین دارایی‌های هر سازمانی است و سازمان دانش‌آموزی به وجود نیروی انسانی و مربیان متعهد و با انگیزه خود افتخار می‌کند. عملیاتی شدن تحولات و بازمهندسی تشکیلات وظیفه خطیری است که بر عهده این مربیان و مدرسان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی از مهم‌ترین دارایی‌های هر سازمانی است

جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با حضور اسماعیل بحری‌زاده مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اعضای شورای معاونین اداره کل، عباس زهیری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان و شاکری مشاور سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

اسماعیل بحری زاده، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور همچنین گفت: اگر می‌خواهید ببینید کشوری رو به توسعه است، باید به آموزش و پرورش آن نگاه کنید که اگر دانش آموزان را پرسشگر و دارای تفکر انتقادی بار می آورند، قطعا آینده رو به رشد داشته و در جهت توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: تشکل های دانش آموزی زمینه سازی خوبی را در قالب فعالیت های متنوع خود انجام می دهند. بسترهای لازم برای ارتقای توانمندی و نهادینه کردن روحیه پرسشگری و تفکر انتقادی دانش آموزان را فراهم می آورند.

بحری زاده تصریح کرد: در برنامه بازمهندسی، تغییراتی در ساختار و فعالیت های مجلس دانش آموزی به وجود آمد و شکاف عمیق بین شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی کشور برطرف شد.

وی افزود: در سال گذشته ۶ هزار دانش‌آموز از سوی مدرسان خبرگزاری پانا آموزش دیدند و فعالیت‌های خود را در خبرگزاری آغاز کردند، امسال نیز ۵۴ هزار دانش‌آموز به این تعداد اضافه می‌شوند تا در پایان سال تحصیلی به هدف آموزش و تربیت ۶۰ هزار نفری برسیم.و هدفمان 110هزار دانش آموز خبرنگار ورسیدن به شعار هر مدرسه یک خبرنگار است.

دکتر بحری زاده در ادامه گفت: نتایج بازمهندسی فعالیت های سازمان در قالب یک بسته تحولی با عنوان «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» اجرا می شود.

همچنین وی از امضای سند مشارکت با فیلم مرد نقره ای خبر داد و گفت: این فیلم در راستای ماموریت سازمان دانش آموزی است.

محمد اعتدادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در این جلسه، از عباس زهیری مسئول سازمان دانش آموزی و فعالیت های سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.
عباس زهیری مسئول سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن ارائه گزارش فعالیت های سازمان دانش آموزی، از مساعدت های مسئولان مربوطه در سالیان اخیر تقدیر و تشکر به عمل آورد.
زهیری از سفر به بیش از ۱۵ شهرستان برای تبیین جذب خبر داد و گفت: در سال جاری ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز پیشتاز و ٧ هزار مربی در تشکیلات پیشتازان استان جذب شده اند. همچنین وی از ایجاد ٧۵۵ مدرسه تمام تشکیلاتی خبر داد.

خبرنگار : سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار