مدیرکل آموزش وپرورش فارس:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای رفع کمبود نیروی انسانی به توسعه دانشگاه فرهنگیان توجه کنند

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر و سال آینده موضوع جدی کمبود نیروی انسانی رقم می‌خورد خواستار توجه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع توسعه دانشگاه فرهنگیان به منظور کمبود کسری نیروی انسانی موثر در آموزش وپرورش شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای رفع کمبود نیروی انسانی به توسعه دانشگاه فرهنگیان توجه کنند

محمد خلیل عسکری در دیدار با حجت‌اله فیروزی و محسن علیزاده، نمایندگان مردم شهرستان‌های "فسا" و "سپیدان و بیضا" در مجلس شورای اسلامی، افزود: در آموزش وپرورش مساله نیروی انسانی که همان معلم است مساله‌ای مهم، تاثیرگذار و اساسی است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی گفت: همین مساله موجب شده که کیفیت تربیت و آموزش به نسبت آنچه خصوصا در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد انتظار و مطلوب است فاصله داشته باشد.

عسکری گفت: در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به معلم به دید یک پژوهشگر نگاه شده است و برای رسیدن به این هدف به امکانات و پشتیبانی همه ارکان از آموزش وپرورش نیازمندیم.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس به نقش مهم معلمان در بحران ناشی از کرونا ویروسی نیز اشاره کرد و گفت: در دوران کرونا، معلمان به معنای واقعی ایثارگری کردند و با امکانات شخصی مانع تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان شده و حتی منتظر دستورالعمل و بخشنامه اداری نیز نشدند.

در این دیدار فیروزی و علیزاده نمایندگان مردم شهرستان‌های "فسا" و "سپیدان و بیضا" در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از آموزش وپرورش تاکید کردند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان فارس در اکثر کمیسیون‌های مهم مجلس نقش موثر و اثربخشی دارند این مساله را فرصتی بزرگ برای توسعه استان و خصوصا آموزش و پرورش قلمداد کرد.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مشکلات آموزش و پرورش نیازمند راهکار مهم، اساسی و ریشه‌ای است و کمک‌های قطره چکانی مشکلی را حل نخواهد کرد.

درادامه این دیدار این دونماینده مجلس به برخی مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار